mang schreef:hier in zeeland lekker zonnetje hoor nou, woon wel 5 km van je af...maar hier heeft het al keihard geregent en geonweert wat een weer
Sabine schreef:Nou jongens, op de livestream lijkt het zo goed als droog. Hoe is het daar 'in het echt'? Alles behalve bijna droog hihi
Dribbel schreef:*gaat farmville diertjes verzorgen*Je moet toch iets. Daar ben ik ook een poosje vreselijk verslaafd aan geweest..
Sansje schreef:Kleine verhuizing ivm stroomvoorziening. Batterij van de laptop en de iPad zijn niet berekend op extra tijd vang de bliksum op kun je weer even vooruit
RM94 schreef:nadita schreef:Op de Spaanse manier, dat heet gewoon een henstenvlecht jij weet dat, ik weet dat maar ons Anitaaaa noemde dat gisteren ingevlochten op de spaanse manier Oh haha, echt waar... Heb ik gemist Wat een muts. Hihi, mijn Fries met een Spaanse vlecht
Engelse commentaar is idd veel leuker. Dat had ik met het WK ook aan Hier heb ik helemaal geen geluid
miccamaaike schreef:ik me naar huis haasten Moet Adelinde al snel na 17.45? maw, waar ergens zijn ze"?nog 1,5 proeef voor Adelinde
miccamaaike schreef:ik me naar huis haasten Moet Adelinde al snel na 17.45? maw, waar ergens zijn ze"?nog 2,5 combinaties en het is gedaan
Zit trouwens net buienradar te kijken, maar om 18:15 komt er weer zo'n rode vlek voorbij. Duimen dat dat niet net bij Adelinde is!!
Sabine schreef:Nou jongens, op de livestream lijkt het zo goed als droog. Hoe is het daar 'in het echt'? Ehh... het hoost...
Pf wat naar Echt jammere afsluiting van zo'n mooie dag! Hopelijk maakt Adelinde het allemaal weer goed
Mimpje schreef:Zit trouwens net buienradar te kijken, maar om 18:15 komt er weer zo'n rode vlek voorbij. Duimen dat dat niet net bij Adelinde is!!Dan leggen ze de boel straks weer stil