Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hoogendroog schreef:De heer Ten Napel schrijft dat ze thans 83 paarden in de opvang hebben. Ik heb nooit geweten dat de accommodatie zoveel stallen heeft. Onze buurman reed er laatst langs en die vroeg zich wie of wat er nu op dit spulletje huist. Er liepen zo ontzettend veel paarden op een klein stuk, 't was een "grote bende", zoals hij het noemde. Oftewel veel peerden in de blub.
Rocamor schreef:hoogendroog schreef:De heer Ten Napel schrijft dat ze thans 83 paarden in de opvang hebben. Ik heb nooit geweten dat de accommodatie zoveel stallen heeft. Onze buurman reed er laatst langs en die vroeg zich wie of wat er nu op dit spulletje huist. Er liepen zo ontzettend veel paarden op een klein stuk, 't was een "grote bende", zoals hij het noemde. Oftewel veel peerden in de blub.
Vraag me (als leek) ineens af: moet je geen milieuvergunning hebben voor zoveel dieren?
lies schreef:Huh, veel paarden afgestaan vanwege economische redenen? Als je toch een paard hebt en je komt in financiele moeilijkheden, dan verkoop je toch gewoon je paard (of boot voor de wat oudere bokkers)?
Je krijgt er altijd wel iets voor. Bij hen krijg je niks/moet je betalen als het om een weidemaatje gaat.