Had van mij veel meer mogen zijn.. Belachelijk, piaffe uit het boekje op de plek hartstikke mooi. een 8.1 wat is er mis met die mensen ?
mond open? (zover als het kon dan)piaffe hupsen met de achterhand en op de voorhand uitgevoerd.Ik begrijp echt niets van die scoren...
jolienvdb schreef:Kvind t juist heel spijtig dat k bij haar, de stangteugel nog gn 1sec wat losser heb gezien..ben dan meer fan van helen al gun ik het de Nederlanders + 1 Dit is mijn combi ook niet. Maar vond het buiten dat, deze keer verder ook haperiger dan anders. Vooral op het laatste stuk erg goed te zien.
FriesWytske schreef:Die Franse jury zat weer lekker laag ten opzichte van de anderen.en de Nederlandse hoog deze keer, dat is en blijft jurysport
DromenLies schreef:Is er voor brons dan nog een serieuze kaper op de kust dan?Charlotte en Valergro moeten nog...
nombrado schreef:mond open? (zover als het kon dan)piaffe hupsen met de achterhand en op de voorhand uitgevoerd.Ik begrijp echt niets van die scoren...Piaffe was niet op de voorhand. Die Spaanse waar jij zo trots op bent, die voerde hem op de voorhand uit.
N0a schreef:Had van mij veel meer mogen zijn.. Belachelijk, piaffe uit het boekje op de plek hartstikke mooi. een 8.1 wat is er mis met die mensen ?Wat er mis is met die mensen? Die kijken ook naar de aanleuning en het stanggebruik, hoe durven ze.
N0a schreef:Had van mij veel meer mogen zijn.. Belachelijk, piaffe uit het boekje op de plek hartstikke mooi. een 8.1 wat is er mis met die mensen ?Echt he!! Ze had wmb echt boven Helen mogen komen hoor. Erg fijne proef Nu hopen dat Valegro zijn dag niet heeft