Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wilma12 schreef:Hebben jullie de informatie wel gelezen? Van de sportpaarden zijn er zo ie zo 8 die röntgen niet in orde zijn, of die geopereerd moeten worden aan ocd. Van de fokmerries heeft de helft peesblessures. Dan blijven er nog wel wat goede paarden over natuurlijk. Maar toch, heel leuk een hengsten moeder maar wil jij fokken met een kreupele merrie? Ik niet veel te belastend, en geen gezicht op de keuring. Ook zijn vele fokmerries gust door een laat veulen, mooie dekmantel voor een merrie die moeilijk drachtig wordt om uiteenlopende redenen. Bovendien via deze weg garantie tot aan de deur. Anders 6 maand bij een consumenten koop.
xPenny schreef:Aangezien er al een tijdje niet meer wordt gepost in dit topic en we weer een aantal weekjes verder zijn.
Cynthia: Hoe gaan de paardjes op dit moment?
Weet je al meer over je plannen met ze?
_Cynthia schreef:Alles gaat goed met de paardjes hoor (: ik ben ze weer lekker aan het rijden en in mei start ik mn eerste wedstrijd met wico en vanita. Wico heeft Tot nu toe helemaal geen last gehad van een of andere blessure en ze zijn allemaal lekker gezond (:
Faye ben ik ook aan het rijden en we maken al goed vooruitgang (: