Zijn die jaarcijfers die ze verplicht openbaar moeten maken eigenlijk ooit al eens gepubliceerd?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Nee joh, daar is een accountant mee bezig en dat willen ze niet publiceren zonder grondige check en correcte cijfers van de accountant (tenminste dat stond gisteren nog online vermeld)
Babootje schreef:MarliesV schreef:Nee joh, daar is een accountant mee bezig en dat willen ze niet publiceren zonder grondige check en correcte cijfers van de accountant (tenminste dat stond gisteren nog online vermeld)
Die van 2021 is wel gepubliceerd op de PZB site. Maar alleen wat ze verplicht zijn. En daar zie je niet heel veel aan. Het is een balans. Meer niet. Wat dus weer allerlei vragen oproept. https://www.paardzoektbaas.nl/standaard ... anbi-2021/
Bv Het bestuur dat een stichting bestiert waar meer dan 2 ton in omgaat bestaat uit 3 personen, waaronder Henk zelf (voorzitter) ene mevrouw D Elskamp (secretaris) en Calijn (penningmeester)
Maaike_Ma schreef:Van die ene Fries hoor je ook niets meer over, of heb ik het gemist en is deze al voor adoptie weg?
wouterpaard schreef:Maaike_Ma schreef:Van die ene Fries hoor je ook niets meer over, of heb ik het gemist en is deze al voor adoptie weg?
Heet die bandito? Ik kom net een filmpje tegen op tiktok (paarzoektbaasfan) waarbij ze paarden buiten zetten, een Fries weg rent en hierbij valt. (Maar het is erger dat haar camera stuk is…) dan zou die Fries er nog staan?
wouterpaard schreef:Maaike_Ma schreef:Van die ene Fries hoor je ook niets meer over, of heb ik het gemist en is deze al voor adoptie weg?
Heet die bandito? Ik kom net een filmpje tegen op tiktok (paarzoektbaasfan) waarbij ze paarden buiten zetten, een Fries weg rent en hierbij valt. (Maar het is erger dat haar camera stuk is…) dan zou die Fries er nog staan?
The_Cat schreef:Het is wel een beetje sluw geplaatst. Want een aansluiting voor warm water beschikbaar maken, is de kostprijs niet als je een handige harry kent of kan vinden. Dat solarium erbij maakt het natuurlijk weer wat anders. hetzelfde voor die boxen met rubberen matten. Als je dat echt wil, kan je hetzelfde met een beetje donatie materiaal en een handige harry een mooie goedkope oplossing al maken. Maar dat zullen ze waarschijnlijk ook niet bedoelen
Maaike_Ma schreef:Van die ene Fries hoor je ook niets meer over, of heb ik het gemist en is deze al voor adoptie weg?
pzb schreef:We zijn een 100 procent vrijwilligers organisatie, zonder betaalde fondsenwervers, zonder klantenservice, zonder IT mensen, zonder betaalde poep-scheppers.....En ga zo maar door....
De gelden die binnenkomen worden gebruikt voor het welzijn van de paarden en mensen in nood te ontlasten.