Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:27

:')

Zijn die jaarcijfers die ze verplicht openbaar moeten maken eigenlijk ooit al eens gepubliceerd?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 09:23

Nee joh, daar is een accountant mee bezig en dat willen ze niet publiceren zonder grondige check en correcte cijfers van de accountant (tenminste dat stond gisteren nog online vermeld)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 13:33

MarliesV schreef:
Nee joh, daar is een accountant mee bezig en dat willen ze niet publiceren zonder grondige check en correcte cijfers van de accountant (tenminste dat stond gisteren nog online vermeld)

Die van 2021 is wel gepubliceerd op de PZB site. Maar alleen wat ze verplicht zijn. En daar zie je niet heel veel aan. Het is een balans. Meer niet. Wat dus weer allerlei vragen oproept. https://www.paardzoektbaas.nl/standaard ... anbi-2021/
Bv Het bestuur dat een stichting bestiert waar meer dan 2 ton in omgaat bestaat uit 3 personen, waaronder Henk zelf (voorzitter) ene mevrouw D Elskamp (secretaris) en Calijn (penningmeester) :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 13:43

Babootje schreef:
MarliesV schreef:

Die van 2021 is wel gepubliceerd op de PZB site. Maar alleen wat ze verplicht zijn. En daar zie je niet heel veel aan. Het is een balans. Meer niet. Wat dus weer allerlei vragen oproept. https://www.paardzoektbaas.nl/standaard ... anbi-2021/
Bv Het bestuur dat een stichting bestiert waar meer dan 2 ton in omgaat bestaat uit 3 personen, waaronder Henk zelf (voorzitter) ene mevrouw D Elskamp (secretaris) en Calijn (penningmeester) :D

Wat dan weer niet voldoet aan de regels, want bestuur mag in meerderheid geen familiaire banden hebben. Zegt ook wel wat hoe goed die Anbi's eigenlijk worden gecontroleerd.... NOT.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 13:54

Maaike_Ma schreef:
Van die ene Fries hoor je ook niets meer over, of heb ik het gemist en is deze al voor adoptie weg?

Heet die bandito? Ik kom net een filmpje tegen op tiktok (paarzoektbaasfan) waarbij ze paarden buiten zetten, een Fries weg rent en hierbij valt. (Maar het is erger dat haar camera stuk is…) dan zou die Fries er nog staan?

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 14:40

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de Boktregels

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 14:43

wouterpaard schreef:
Maaike_Ma schreef:
Van die ene Fries hoor je ook niets meer over, of heb ik het gemist en is deze al voor adoptie weg?

Heet die bandito? Ik kom net een filmpje tegen op tiktok (paarzoektbaasfan) waarbij ze paarden buiten zetten, een Fries weg rent en hierbij valt. (Maar het is erger dat haar camera stuk is…) dan zou die Fries er nog staan?

Nee, heet geen Bandito. Is een merrie. Imke?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 15:01

Zoals het topic nu loopt, zijn mensen hier ze vooral aan het helpen. Door alles te benoemen wat niet goed is en wat anders moet, kunnen ze daar iets mee doen en op aanpassen.

Alles waar ze niet aan hebben gedacht, komt nu wel voorbij.

Prima als dat voor de paarden helpt, maar als het hun eigen inkomen spekt, zou ik daar niet zomaar aan mee willen werken als ze nog steeds vaag zijn.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 16:09

wouterpaard schreef:
Maaike_Ma schreef:

Ik weet welke je bedoelt, geen idee hoe die heet :')
De fries die heel mager binnen kwam en waarvan getwijfeld werd of die van de zuidlarenmarkt kwam.
Ben ik ook wel benieuwd naar, idd heel lang niets meer over dat paard gelezen/gezien.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 16:36

Als een paard toch vaker of altijd wegrent, dan doe je hem toch een halster om en niet alleen touwtje om de hals? (Ik zag hem toevallig ook ineens langskomen vanmiddag).

Moderatoropmerking:

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 19:02

The_Cat schreef:
Het is wel een beetje sluw geplaatst. Want een aansluiting voor warm water beschikbaar maken, is de kostprijs niet als je een handige harry kent of kan vinden. Dat solarium erbij maakt het natuurlijk weer wat anders. hetzelfde voor die boxen met rubberen matten. Als je dat echt wil, kan je hetzelfde met een beetje donatie materiaal en een handige harry een mooie goedkope oplossing al maken. Maar dat zullen ze waarschijnlijk ook niet bedoelen

Zo gaan ze het wel doen en maken maar de kosten zullen naar buiten natuurlijk veel hoger zijn. Dat zien we met alles. De kosten worden zo bij de donaties aangepast in de "verslagen"

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 20:39

Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist een aantal berichten moeten leeghalen en verwijderen in verband met speculatie en de (flauwe) reacties daarop. We weten dat er behoefte is om dit topic open te houden, maar dat kan alleen als jullie objectief en neutraal reageren. Hierbij dan ook het verzoek om daar op te letten! Alvast bedankt :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 21:55

Was dat niet al een ouder filmpje van het paard dat viel? Eerder hadden ze ook al zo'n filmpje geplaatst (hele tijd terug) kan me enkel alleen niet herinneren of er toen een camera is stuk gegaan

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 09:56

Maaike_Ma schreef:

Heet die bandito? Ik kom net een filmpje tegen op tiktok (paarzoektbaasfan) waarbij ze paarden buiten zetten, een Fries weg rent en hierbij valt. (Maar het is erger dat haar camera stuk is…) dan zou die Fries er nog staan?[/quote]

Ik weet welke je bedoelt, geen idee hoe die heet :')
De fries die heel mager binnen kwam en waarvan getwijfeld werd of die van de zuidlarenmarkt kwam.
Ben ik ook wel benieuwd naar, idd heel lang niets meer over dat paard gelezen/gezien.[/quote]

Ja die inderdaad! Imme of Imke ofzoiets?

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 09:06

Moderatoropmerking:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 09:13

Er lopen meiden rond die zichzelf deskundig noemen, dat is wat anders als echt deskundig zijn. Als dat zo zou zijn zouden bepaalde dingen niet of anders gebeuren.

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 09:33

Moderatoropmerking:

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 21:16

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd door auteursrecht
Laatst bijgewerkt door Muiz op 13-11-24 04:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: verwijderd

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 21:20

Och arme :+ O:)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 21:22

pzb schreef:
We zijn een 100 procent vrijwilligers organisatie, zonder betaalde fondsenwervers, zonder klantenservice, zonder IT mensen, zonder betaalde poep-scheppers.....En ga zo maar door....
De gelden die binnenkomen worden gebruikt voor het welzijn van de paarden en mensen in nood te ontlasten.

En helaas ook al jaren zonder iemand die de teksten fatsoenlijk screent.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 21:23

83 paarden? En las ik hier niet dat er ook wat opgekocht werden soms ?

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 22:26

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Muiz op 25-02-23 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 23:21

Ik las dat stuk vanmorgen ook idd. Zag wel dat er kritische vragen gesteld werden en ook beantwoord. Of die er nu nog staan weet ik niet

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 23:54

Ik weet niet wat er vanmorgen stond, maar toen ik net keek was er nog wel een hele discussie te lezen, dat zou voor het eerst zijn als ze het laten staan. Als ze wat minder gigantische bedragen voor de paarden gaan vragen dan zijn ze er zo weer een aantal kwijt, elke dag dat ze daar staan kosten ze ook geld. Dus als ze slim zijn doen ze de dieren met gebreken voor symbolische bedragen in bruikleen. Dan krijgen ze weer ruimte en hebben ze minder kosten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 00:41

Moderatoropmerking: