Vond je foto al prachtig en met dit nummer erbij al helemaal. Vind het normaal al best een "zwaar" nummer, maar ben bang dat ik het nu helemaal niet meer droog kan houden als ik het hoor.
Onvoorstelbaar dat iemand die je helemaal niet kent zoveel los kan maken bij andere mensen. En dan bij zoveel tegelijk.
De tekst vond ik heel erg mooi voor de mensen die haar kende.. En natuurlijk familie
But yesterdays gone we gotta keep moving on I’m so thankful for the moments so glad I got to know ya The times that we had I’ll keep like a photograph And hold you in my heart forever I’ll always remember you
Devitootje
Geplaatst: 14-09-12 18:47
Wat kan je zeggen als iemand zo jong uit het leven wordt weggerukt?
Familie en vrienden van Bianca, Gecondoleerd met dit onbeschrijfelijke verlies, weet dat er door heel veel mensen aan jullie gedacht wordt in deze zware tijd. Ik wens jullie de moed en kracht om straks, in liefdevolle herinnering, de draad van het leven weer op te kunnen pakken. Al zal het natuurljik nooit meer hetzelfde zijn. Heel veel sterkte.
Familie en vrienden gecondoleerd en veel sterkte x
CoonArt
Geplaatst: 14-09-12 20:46
Anniekskie schreef:
Vond je foto al prachtig en met dit nummer erbij al helemaal. Vind het normaal al best een "zwaar" nummer, maar ben bang dat ik het nu helemaal niet meer droog kan houden als ik het hoor.