Ben het vandaag echt om de dooie dood niet eens met de jurering Althans wat ik tot nu toe gezien heb (niet veel ). Bij die vorige werd er enorm coulant gestrooid met punten, en hier het halthouden BAM een 4. En zo meer voorbeelden. Kweenie hoor.Briljant gaat ze iig nog niet, helaas!
Achterbeen in de 2ers niet goed, maar 5.1 voor.Dit wordt hem niet voor Anky, slechte rit tot nu toe voor haar doen.
beccy schreef:salinero lijkt wel wat gespannen of ligt het aan mij??Hij lijkt heet, waardoor ze soms teveel terug moet rijden lijkt het.
Cath_16 schreef:abcde schreef:krijg het idee dat ze anky niet meer willen zien met salinero!! jeetje wat streng gepunt!!Dat idee heb ik nou ook, vind dat ze wel heel laag gepunt wordt iedere keer..Idem! Jammer..
Cyrina schreef:Mensen het is tot nu toe ook vrij lauw.. en niet heel vloeiend..Vergeleken met wat we tot nu toe gezien hebben vind ik dit streng gejureerd.
Air schreef:NathalietjeB schreef:jeetje sali lijkt wel niet vooruit te komen johHeeft vast iets met het gewicht in zn mond te maken......
Tulandro schreef:Ik vind het ook bizar streng.. ze zet een hele correcte proef neer. Die punten zijn echt aan de lage kant.precies!! heb heel wat slechter gezien!!