Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bomba schreef:Sunrise_ schreef:Ik vond het ontzettend mooi, beheerst en ontspannen, maar ik miste een beetje...power? Vooral in de piaffe, vergeleken met Undercover!
What the.. Matig vergeleken bij Undercover? Laat me niet lachen..![]()
WAT EEN WERELDPROEF.
Ibalia schreef:takkie_muis schreef:die trekker gaat nu zijn proef doen|
En de mensen zijn er enthousiast over!
Kreeg even de schrik toen ik las dat Anky een te lage score had om morgen weer aan de slag te kunnen maar dat was gelukkig vals alarm.
Het is toch de laatste wedstrijd van Salinero? Dan is het toch fijn als ze morgen ook nog kan starten...
mbkaatje schreef:Het risico zit er natuurlijk in, maar het zou wel zonde zijn als Vallegro en/of Uthopia worden verkocht. Sneu voor de ruiters natuurlijk en vaak gaat het bij een nieuwe ruiter niet beter.
Melisding schreef:_Zsazsa_ schreef:Volgens mij zoeken ze indd voor Barbancon's zusje ook een toppaard voor haar verjaardag, net zoals Morgan Painted Black kreeg.
Dat zou best wel ziek zijn. Ergens word ik heel jaloers van zo'n verjaardagscadeau
Vala schreef:Dit is de landenwedstrijd, de GPS is individueel.
Vala schreef:mbkaatje schreef:Het risico zit er natuurlijk in, maar het zou wel zonde zijn als Vallegro en/of Uthopia worden verkocht. Sneu voor de ruiters natuurlijk en vaak gaat het bij een nieuwe ruiter niet beter.
Nee, idd, het grootste voorbeeld daarvan staat in zijn stal in Duitsland te wachten totdat zijn ruiter weer eens van bed komt![]()
Vala schreef:mbkaatje schreef:Het risico zit er natuurlijk in, maar het zou wel zonde zijn als Vallegro en/of Uthopia worden verkocht. Sneu voor de ruiters natuurlijk en vaak gaat het bij een nieuwe ruiter niet beter.
Nee, idd, het grootste voorbeeld daarvan staat in zijn stal in Duitsland te wachten totdat zijn ruiter weer eens van bed komt![]()