waarom staat er op de online rankings dat de laatste deelnemer eleminated is? Heb ik heel even iets gemist of..?
Grasland schreef:Wat bleef hij keurig zitten trouwens.,Dat vond ik nou ook Echt super sneu voor beide, erg mooi beest!
in de OP staat het niet.. maar iemand een link waar ik het kan terugkijken? heb de canadees net gemist..
Nu: Lyndal Oatley met Sandro Boy voor Australië, een nicht van Clive Oatley die al eerder in actie kwam.
Ingrid_92 schreef:Komt Juan Manuel Diaz ook nog met Fuego? Of doen die niet mee?Kijk gewoon op de startlijst in de openingspost.
Ingrid_92 schreef:Komt Juan Manuel Diaz ook nog met Fuego? Of doen die niet mee?Die komen morgen aan start.
Ik viel zojuist in aan het einde van de paniek. Arm beest. Ruiter handelde verder correct, jammer hoor!
Lizzyy schreef:Dit gaat nog wel een staartje krijgen denk ik..Hij kreeg ook gelijk controle, anders dan de andere.iedereen krijgt gelijk controle
Ingrid_92 schreef:Komt Juan Manuel Diaz ook nog met Fuego? Of doen die niet mee?219 14:01 MUNOZ DIAZ Juan Manuel FUEGOMorgen
Ingrid_92 schreef:Komt Juan Manuel Diaz ook nog met Fuego? Of doen die niet mee?Morgen, 15.00 Nlse tijd