Toot deed dan wel weer een geweldige passage piaffe maar de verbindingen zijn gewoon nog niet vloeiend, je ziet hele kleine storingen en de proef van Adelinde was absoluut van wereldklasse, zonder één enkele hapering.
secricible schreef:oh wauw Geen podiumplaats voor Totilas, super! Ben er erg blij mee, weermaals een statement naar Schokemohle dat hij zijn medailles niet kan kopen Dit vind ik echt onzin! sportiviteit noemen ze dat?
Nousa schreef:Wat heeft die Anita uberhaupt met de paardensport?ze schijnt zelf ook wel eens paard heeft gereden maar verstand heeft ze er niet van
Jippie nu kan ik weer naar de wc Op een een of andere manier irriteer ik me altijd aan anky der stem haha
Sjef lijkt me een fantastische bondscoach en trainer, vol medeleven en support aan zijn leerlingen, team..
Cayenne schreef:Nou wil ik het toch weten: wie is die blond/roodharige man die daar bij Adelinde loopt? haar vriend!
Bellatrix schreef:Jammer dat wij de prijsuitreiking niet live kunnen volgen... De stream loopt nog.Ff duimen!