Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Dus om steeds maar over keuren te beginnen, vind ik eigenlijk de plank in dit geval mis slaan.
Shadow0 schreef:kamsel schreef:Maar goed in het geval van Dana dus niet, dat kwam ook wel naar boven in de uitzending. Maar sorry, een beetje da moet toch het verschil tussen een 12 en 20 jarige kunnen zien.
Zeker, en daarom zou ook het functioneren van de da's in dergelijke gevallen tegen het licht gehouden moeten worden. Maar het doet niets af aan de misleiding van de verkoper. Zeggen dat het paard 12 is terwijl je weet dat het 20 is is niet goed, niet goed te praten, hoe naief de kopers en de dierenartsen ook zijn.
Peperplant schreef:Ja ik heb Dana!
En ik hou d`r ook
Snap niet waarom dat bericht weg is???
Als gedupeerde van C, mag je toch je verhaal plaatsen??
Heeft er alles mee te maken?
@Silverbrumby,
wil je me het verhaal pb`en en je aanmelden bij SBS6 als gedupeerde?
jes_sira schreef:Iedereen ziet het leed van de dieren.
Ik moet zeggen dat ik al een aantal keren jankend achter mijn computer heb gezeten in het half jaar dat ik op bokt zit vanwege het onrecht jegens paarden e.d. Om woedend (en hysteries) van te worden.
nombrado schreef:jes_sira schreef:Iedereen ziet het leed van de dieren.
Ik moet zeggen dat ik al een aantal keren jankend achter mijn computer heb gezeten in het half jaar dat ik op bokt zit vanwege het onrecht jegens paarden e.d. Om woedend (en hysteries) van te worden.
ik vraag me ernstig af, of het merendeel hier op bokt
wel zo begaan is , met het lot van paarden betreffende dit programma
Bijna niemand , heeft gevraagd hoe het nu met Lucky is, en of dit diertje nu een pijnvrij bestaan heeft, of wat ze er aan doen.
nombrado schreef:jes_sira schreef:Iedereen ziet het leed van de dieren.
ik vraag me ernstig af, of het merendeel hier op bokt
wel zo begaan is , met het lot van paarden betreffende dit programma
Bijna niemand , heeft gevraagd hoe het nu met Lucky is, en of dit diertje nu een pijnvrij bestaan heeft, of wat ze er aan doen.
nombrado schreef:Amoroso schreef:Zitten de mensen van Lucky wel op bokt??
En jij heb jij wel gevraagd hoe het nu met Lucky is??
Als men niet met de dieren begaan was, kwamen ze hier ook niet discuseren...
ja, die mensen zitten op bokt
ja, ik heb 4x gevraagd hoe het met lucky is
zelfs via pb
Amoroso schreef:@Samy: was dat tegen mij??
Nee het was niet om meer sensatie op te roepen als je dat zo graag
wil weten...
Mensen hebben zo snel hun oordeel klaar...
Mindfields schreef:Als je even wilt bukken, dan kunnen we die veer ergens steken waar de zon nooit schijnt.
Kom op zeg, wil je nu echt horen oh Nombrado, maar jij hebt dat wel gevraagd dus jemig wat ben jij begaan?
De enige die hier zowat niet begaan is met de situatie ben jij, met al je verdedigen van c.
Lucky was te zien op de beelden en ziet er goed uit, we weten dat ze goed verzorgd wordt en dat er af en toe op gereden wordt.
Verdere info is niet echt relevant voor deze zaak geloof ik.
alane schreef:Een forum is geduldig en oordeelt niet, je kunt schrijven wat je wilt of niet wilt... wat men hier schrijft zegt niets of de handel en wandel.... en net zoals ik kan nalezen en nazoeken dat een vos geen palomino zal worden qua kleur, kan een aspirant koper dat ook... en dat was het meest opvallende, dat werd door de 'deskundigen' niet eens weerlegd.... en heeft het team van AS niet eens de moeite genomen omdat na te zoeken....