Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patries90 schreef:Voor een opvang wel. Voor een overkapte manege niet..
hanny_jelke schreef:Patries90 schreef:Voor een opvang wel. Voor een overkapte manege niet..
maar het heet stichting paardenopvang Amsterdam, dus is een opvang,
erg vreemd idd en ook erg slecht want lijkt me juist dat bij een stichting zoals stichting paardenopvang Amsterdam paarden opvangt die er slecht aan toe zijn, en dus niet bereden mogen worden
Sixey schreef:hanny_jelke schreef:maar het heet stichting paardenopvang Amsterdam, dus is een opvang,
erg vreemd idd en ook erg slecht want lijkt me juist dat bij een stichting zoals stichting paardenopvang Amsterdam paarden opvangt die er slecht aan toe zijn, en dus niet bereden mogen worden
de doelstelling van deze stichting is om paarden zoveel mogelijk te herplaatsen. Dit gebeurt dus niet....je kunt sommige paarden zelfs adopteren onder voorwaarde dat je daar dat paard in pension zet voor 220 euro per maand...belachelijk gewoon
KimD schreef:Daar staat me iets van bij, op hun vriendenpagina of hun openbare pagina dat weet ik niet meer.
hanny_jelke schreef:KimD schreef:Daar staat me iets van bij, op hun vriendenpagina of hun openbare pagina dat weet ik niet meer.
ja klopt, zo iets kan ik me ook herinneren,
iets in de trant van DA geeft groen licht om met wedford weer rustig aan op te bouwen.
al kan ik me niet voorstellen dat een DA groenlicht geeft voor een pard wat niet meer berden kan worden
claudnr9 schreef:Ik vind het ook heel naar om al deze verhalen te horen. Zeker omdat de fokmerrie First daar ook heen is gegaan. Ik had ook op haar geboden maar kwam er niet tussen.
Ik heb contact met ze opgenomen en aangezien zij fokken als misbruik zien werd ik weggebonjourd. En dan denk ik misbruik? Wat is een groter misbruik, een merrie op haar 9e nog zadelmak maken, of haar heerlijk in een kudde merries in grote vrijheid laten leven?