Ik heb genoten achter mijn Pc, maar ook van Anita's mondelinge ondersteuning "Kietel", "Piaffuh" en "paarden die zich ingraven". Ik vind persoonlijk de NL-paarden 25% leuk en ik zie 75% ook niet zo snel naar (veel) hoger scoren (helaas). Hopelijk zit ik ernaast . Ah, moge de beste winnen en dat is wel uitgekomen. Al had nr. 3 van mij wel op 33 mogen staan... Oeps.
Heel jammer! Je traint er maanden van te voren voor en dan bedenk je paard zich dat hij zich wil laten omscholen tot rodeopaard Hoop niet dat het paard iets had waardoor hij gek begon te doen.
Ben nu ook de herhaling aan het kijken, ff kijken bij Sisther..
Active
Geplaatst: 20-08-11 22:42
Frantic schreef:
[
Sister is gewoon ook een heel goed paard, heeft nog ervaring nodig en is geen hengst. Maar zeker een paard voor de toekomst.
Dat paard loopt langer GP dan Totilas. Ik vind het een wereldbeest, maar ik twijfel wel over of het karakter past bij de topsport. Of anders gezegd, of ze de druk aankan van de topsport.
Ik vind Sisther ook een sympathieke merrie, maar of die spanning er ooit uit gaat? Tijd zal het leren. Ik verwacht persoonlijk heel veel van Voice, wat een waanzinnig dier is dat zeg!