kamsel schreef:GG: goed lezen wat er staat..
Ze heeft gezegd tegen roelie dat het geen schimmel wordt.
Alberto gebruikt die zin om te zeggen dat het geen palomino wordt. Dat klopt niet.
C heeft 1150 euro betaald voor een 8 jarige pony die b springen is. Weet zij dan wel of niet dat die pony niet goed is? Ik zou het een mooie prijs vinden voor een gezonde 8 jarige pony die alleen b springen is. Dat zij het verhaal op z'n zachtst gezegd aandikt en er vet winst op maakt is een ander verhaal, en niet heel vreemd voor een handelaar.
Dat roelie nodig was voor de uitzending snap ik.
Dat zij niet wist hoe er gehandeld werd geloof ik niet.
Dan geloof je dat niet, ik heb idd verschillende keren in het afgelopen jaar dingen mee gemaakt die niet klopte! Ik heb verschillende dingen geprobeerd om dit aan het licht te brengen! eindelijk ben ik de goede tegen gekomen die me wel geholpen heeft!
Achteraf klopte er veel meer dingen niet nou ik de verhalen van de gedupeerde ken. Ik had verder niks van doen met de verkoop en wist dus echt niet alles!
Zoals gezegt, ik deed het voor de hobby en reed de paarden daar alleen, ik werk fulltime en heb ook nog een prive leven! geloof mij zo veel kwam ik niet op die stal!
De afgelopen maanden heb ik alleen gedaan alsof, om alles te regelen voor het programma, ja ik ben dus in die maanden daar blijven komen. Maar dat was voor mij echt geen pretje!!!!!!!