Enne aangezien Julia (Elessar) zo graag zegt dat iedereen het fout heeft: iedereen heeft haar toch wel zeker goed geraden, op nummer 23? (Als ik haar goed heb tenminste )
Laatst bijgewerkt door Chann op 04-01-10 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Want... Die half kale dwerg leek wel op nr. 30 en Bart had van dat stekeltjes haar heel anders dan Sjoert, bij Sjoert stond 't niet gelijkmatig recht omhoog... Dus daarom Bart op 1 en Sjoert maar op 6.
Want... Die half kale dwerg leek wel op nr. 30 en Bart had van dat stekeltjes haar heel anders dan Sjoert, bij Sjoert stond 't niet gelijkmatig recht omhoog... Dus daarom Bart op 1 en Sjoert maar op 6.
Dan heb ik het dus fout als je zo beredeneerd....
Julia
Geplaatst: 04-01-10 14:05
Ik ben veel te lief voor jullie. Heb het jullie wel makkelijk gemaakt. Ach ja, in ieder geval 1 goed dan.
Ja maar die bril van 30 is niet echt een gewone bril, meer een skiibril. En Karl z'n southpark-poppetje had bijna geen haar en een kerstmuts, net als nr. 30
Mies
Geplaatst: 04-01-10 14:07
Chann schreef:
Mies, jeeh jij hebt 'tzelfde als ik.
Ik zat te twijfelen of ik Sjoert nou op 6 zou doen of op 30. Bart was makkelijk.
Dan moet ik me de hele dag gaan vermaken.... Ik denk dat ik maar met foto's aan de slag ga, dan kan ik iig nog het topic in de gaten houden, dat kan namelijk niet als ik ga Simsen.