An1985 schreef:Weet iemand hoe het met hockey staat??Weg uit ons topic jij Nee hoor grapje, werkelijkwaar geen idee
Cynn_x schreef:Kirsten_S schreef:Jaa nu , maar volgens mij ook niet het grootste gedeelte. En dresuur alleen eenpaar, terwijl het hier allemaal wordt uitgezonden.Vandaag is alles van het springen uitgezonden...ohh echt, wat een verbetering!!
Cayenne schreef:Fout. Als Marcus Ehning zometeen ook een fout maakt heeft Gerco iig brons!Blazen, stampen, duimen...
Desteney_ schreef:Wij worden dalijk met z'n alle zo hard gestraft door karma.. Morgen met dressuur. Alle NL ruiters allemaal onder de 70%
Ludique96 schreef:Wij zijn echt sportief bezig he jaaa we staat als 1 team achter ons land..heel sportief
Cayenne schreef:An1985 schreef:Weet iemand hoe het met hockey staat??Who cares about hockey right now
Ludique96 schreef:Kom even met z'n allen blazen vallen de balken weer spontaan Ik blaas me een ongeluk
Voorlopige top-3 met nog twee ruiters te gaan (vermelde aantal strafpunten is strafpunten van eerste en tweede manche opgeteld). 1. Steve Guerdat (Zwi) Nino des Buissonnets 0 strafpunten2. Gerco Schroder (Ned) Londen 1 strafpunt2. Cian O'Connor (Ier) Blue Loyd 1 strafpunten
Killyenn schreef:An1985 schreef:Weet iemand hoe het met hockey staat??Weg uit ons topic jij Nee hoor grapje, werkelijkwaar geen idee
Pammes84 schreef:Ludique96 schreef:Wij zijn echt sportief bezig he jaaa we staat als 1 team achter ons land..heel sportief YEAHH