) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
heeel mooi is mijn avond ook weer gevult
hihi KG_Images schreef:Geweldig, goud voor Adelinde! Vind het echt super!
Zag op de uitslagenlijst staan dat er een mevrouw uitgebeld is vanwege verzet? Wat is daar gebeurd dan?
Miepie77 schreef:KG_Images schreef:Geweldig, goud voor Adelinde! Vind het echt super!
Zag op de uitslagenlijst staan dat er een mevrouw uitgebeld is vanwege verzet? Wat is daar gebeurd dan?
paard was al 2 keer weggesprongen maar de reden dat ze uitgebeld werd was omdat paard rechtomhoogkwam en toen een sprong naar voren in de lucht maakte, was niet echt te zien wat nu de reden was
JessicaD88 schreef:Het gaat er juíst niet om hoe ze het in trainingen doet. En als we alle topics sluiten waar mensen iets zeggen waar ze geen verstand van hebben houden we geen bokt meer overdus vind dat iedereen best zn mening mag geven. Gaat er namelijk niet om wie waar verstand van heeft, ik zeg alleen dat ik vind dat Sister niet meer gaat laten zien dan ze tot nu toe heeft gedaan. Heeft niets met verstand ergens van te maken omdat dat gewoon mijn mening is.
petraaken schreef:Ik moet bekennen dat ik Toot liever onder rath zie lopen dan onder Gal. Bij Gal vond ik erg hectisch allemaal en bij Rath ziet het er meer als zijn natuurlijke gangen. Het sprankeld alleen nog niet zoals bij Gal maar ik denk dat dat nog wel komt. Alleen dit kampioenschap kwam te vroeg voor hen.