Wat dat betreft ben ik blij dat het nu toch weer ter discussie wordt gesteld. Dat Albert Voorn het dit keer doet verbaasd me niets, dat is een van de weinige in de paardensportwereld die niet meedoet aan de politieke spelletjes en voor niets en niemand zijn mond houdt.
Hij zal niet ver komen want de hippische media zal voor Anky kiezen, zoals ze tot nu toe altijd gedaan hebben. Niet vreemd als je kijkt wie daar weer achter zitten.

De reacties dat mensen maar meer met hun paard bezig moeten gaan ipv op internetforums kritiek leveren en niets mogen zeggen als ze zelf niet op dat niveau rijden zullen wel weer komen.
Je ziet ze hier ook alweer.
De tijd zal het uiteindelijk hopenlijk wel gaan leren. Ik hoop alleen dat ik ooit weer kan genieten van de dressuursport. En dan een dressuursport met minder voorbeengezwaai en meer achterbeengebruik.
Jaloers ben ik best wel een beetje, zeer zeker niet op Anky maar wel op de mensen die nog wel kunnen genieten van de dressuursport omdat ze het niet gezien hebben of anders zien.
Oh ja: De paarden van Albert Voorn komen zeer beslist niet in de wei. Verder is het wel een persoon die zich enorm verdiept in zijn paarden en meerdere probleempaarden die voor anderen niets meer deden aan het springen heeft gekregen.
Hij heeft in ieder geval nooit voor zoveel negatief nieuws omtrent paardenwelzijn gezorgd als degene die hij een brief stuurt