Drama bij botsing tussen geschrokken paard en motorcrosser

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

supertammy

Re: Drama bij botsing tussen geschrokken paard en motorcrosser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 10:57

Wat een tragisch ongeluk!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 21:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 21:21

yep... klopt helemaal wat er staat. De overlast is groot.

En idd die 50 euro is een lachertje...als ze al gepakt worden..
Eigenlijk meteen de motor in beslag nemen...hun heilige koetje kwijt maakt wat meer indruk...

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:48

Ik zal vandeweek er wel eens langs rijden, het is hier namelijk vlak bij, dan zal ik even kijken of ik kan zien waar het is gebeurd (lijkt me sterk Tong uitsteken maar het is toch vlakbij mij thuis)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:01

frankiej schreef:
dit wil ik jullie niet onthouden: uit het brabantsdagblad

Ja helaas, zulke types kom je nl tegen, die geven de slechte naam. Het gaat helemaal niet over motorcrossers in het algemeen, sommigen denken van wel en komen natuurlijk heel logisch voor die discipline op, maar het gaat over de crosser die willens en wetens in natuurgebieden lekker gaan crossen omdat het zo leuk is en schijt aan al het andere...

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 14:50

hmm, ik rij er toch maar niet langs Clown ik rij op mijn scooter Tong uitsteken ik zij sirieus gisteren tegen iemand "dan cross ik daar eens ff langs" toen zat ik op mijn scooter Tong uitsteken dacht ik laten we dat maar niet doen Clown

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 14:13

Nu vertelde een stalgenote van mij, dat ze van de week, tijdens de buitenrit, een agent tegen kwam, die haar vroeg of ze crossmotoren had gezien. Die agent wist te vertellen dat ze vorig jaar (in ons gebied) 27 bekeuringen hadden uitgedeeld, en dat als ze iemand voor een 2e keer pakten, ze dan de motor in beslag zouden nemen. Ik ben eigenlijk erg benieuwd of het klopt, wat deze agent haar verteld heeft. Ik vind het in ieder geval wel een goede maatregel Knipoog. Bij ons (omgeving Eindhoven) word je echt helemaal gek van die dingen. Iedere dag weer scheuren ze door het bos. Ik vind het niet alleen een rot lawaai, maar ze rijden alles kapot, en ik vind het ook gewoon heel zielig voor het wild. En om dan nog maar niet te spreken over de ongelukken die er dus zouden kunnen gebeuren, zoals waarover dit topic gaat. Verder moet ik wel zo eerlijk zijn om te zeggen dat er hele sociale motorrijders tussen zitten. Als ze je zien aankomen met je paard, wat mijn stalgenote dus laatst had, dan steekt de voorste van de groep z'n arm in de lucht, waarop alle motorrijders stoppen en hun motor afzetten. Ze gaan dan pas weer verder als paard en ruiter uit het zicht zijn. Maar dan nog: ondingen vind ik het Hamer