Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmarexxx schreef:ik zeg ook niet dat het overdreven is en als je het zo'n ramp vind waarom ga je dan in een kroeg uit waar ze roken? er zijn nu al kroegen waar je niet mag roken??? en op staat of je echt niet altijd bij die rokers te gaan staan hoor
je hebt ook een eigen keus
xxxmarexxx schreef:ik zeg ook niet dat het overdreven is en als je het zo'n ramp vind waarom ga je dan in een kroeg uit waar ze roken? er zijn nu al kroegen waar je niet mag roken??? en op staat of je echt niet altijd bij die rokers te gaan staan hoor
je hebt ook een eigen keus
katiavl schreef:Roken dood hersencellen nadya
Nadya schreef:katiavl schreef:Roken dood hersencellen nadya
Jaaaaa, dat is wel heel duidelijk nu, hahahaha......![]()
![]()
xxxmarexxx schreef:hahaha jij maakt zelf die keus om in een rookers kroeg te stappen zoals ik al zei er zijn kroegen waar ze nie mogen roken!!
he maar jij bent niet het top punt van egoisme...: je zegt zelf dat roker maar aan de kant moeten voor jullie niet rokers... ik weet niet maar dat klinkt net zo egoistisch....
xxxmarexxx schreef:nee niet echt! maar wat ik niet snap jullie denken dat alle rokers egoisten zijn!! FOUT!!!!!!
jullie zijn net zo erg. zolang jullie maar geen rook hoeven in te ademen is het goed maar dat iemand anders wel wil roken en daar dan thuis voor moet blijven of weet ik veel wat dat maakt jullie nix uit.
ik weet wel dat het straks rustig word met uitgaan (wel een voordeel)