Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Sorry, maar ik vind dit een beetje een valse reactie
_Lindy_ schreef:Overigens, voordat mensen dat gaan vragen, heeft rtl boulevard mij nooit gevraagd of ze mijn filmpje mochten uitzenden. Sterker nog, ik kwam er pas vanochtend, zo’n 12 uur na de uitzending, achter dat het mijn filmpje was die was uitgezonden. Ook niet helemaal netjes van rtl boulevard vind ik, maar goed daar valt nu toch weinig meer aan te doen.
Katja schreef:Ik zou er ook zeker een telefoontje aan wagen want jij hebt de rechten op zo'n filmpje. Misschien kun je er nog een paar centen uitslaan.
Katja schreef:Wat was het toch met great minds......??
joy76 schreef:riona schreef:Wij waren er op zaterdag en hebben naar voltige gekeken. Ook deze mevrouw vertelde dat ze niet echt haar paard had kunnen los werken en dat daarom daar nog deed. Misschien moet iedereen wat harder klagen want de organisatie heeft het blijkbaar niet gehoord. En alles op papier zetten is wel handig omdat men altijd maar verwacht dat Anky het wel doet en ook zij is afhankelijk van haar paarden en die staan bij haar voorop. Petje af voor Anky
Kennelijk vond de organisatie het zelf wel een succes: viewtopic.php?sid=&f=11&t=845941#p30425487
MyFee schreef:Ik kan het filmpje nog steeds niet zien?
Yamcha schreef:Sorry, maar ik vind dit een beetje een valse reactie
Citaat:de réden dat zij viel is dat zij haar paard(en) niet voldoende flexibel gedresseerd heeft
Juut schreef:Het zag er stoer uit Anky, je bent er geweldig op blijven zitten, cap af dat je daarna nog op gestapt bent en het hebt geprobeerd, en dank je voor je reacktie.
Beterschap, en succes met het opbouwen van het vertrouwen, Nelson is een geweldig paard, zoals hij toch nog jou kant uit kwam draven!
Lepeltje21 schreef:Zo zie je maar weer, het blijft een paard, een dier, en dieren kunnen altijd anders reageren dan dat we verwachten.
Huertecilla schreef:Yamcha schreef:Sorry, maar ik vind dit een beetje een valse reactie
Ik vind het een brevet van onvermogen zelfs.
Piste te klein, ondergrond gevaarlijk, teveel herrie, weet ik veel wat. Eergister was het een vlag, gister een paraplu, vandaag dit, morgen een kind in een ChinChan pakje?
Is dit een in goed rijden veelvoudig goudgehuldigd ruiter?
Wát een krokodillentranen ook over een stuiter in een zachte zandbak. Sorry hoor, maar waar gehakt wordt vallen spaanders en ze krijgt er nog voor betaald ook. DÍK voor betaald. Als je niet kan accepteren dat vallen pijnlijk is stap er dan niet op.
Zíj valt, niet de organisatie en de réden dat zij viel is dat zij haar paard(en) niet voldoende flexibel gedresseerd heeft. De geringst afwijking van het normale is dan aanleiding voor overspronggedrag, overdreven schrik, verzet. Dat is een symptoom en dat neerleggen bij suboptimale condities is ...... een brevet van onvermogen voorlezen.
hc
iepsel schreef:haar paarden moeten op een bepaald moment hun kunstje doen onder altijd de zelfde omstandigheden omdat ze daar nou juist haar geld mee verdient. Wijken de omstandigheden af? Dan kan hetmis gaan.......simpel.
Cer schreef:Dat kan zo zijn HC, maar blijkbaar (en gelukkig) is zij ook maar een mensmet alle bijbehorende onvolkomenheden..