Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:als ik zulk soort sprongen en bokken zie denk ik 2 dingen:
1) omhooooog met dat hoofd! en desnoods moet er geflost worden.. ahum...
2) naar vóren! schoppen is toegestaan! als hij naar voren gaat, kan hij niet omhoog...
o0marije0o schreef:Liezel1 schreef:als ik zulk soort sprongen en bokken zie denk ik 2 dingen:
1) omhooooog met dat hoofd! en desnoods moet er geflost worden.. ahum...
2) naar vóren! schoppen is toegestaan! als hij naar voren gaat, kan hij niet omhoog...
Helemaal mee eens. Ik ben ontzettend zachte ruiter. Maar als een paard dit doet is het eigen veiligheid voor het tere mondje van het paard.De gene die het daar niet mee eens is wens ik veel plezier in het ritje naar het ziekenhuis of de enkele reis naar onder de grond.
Saffier schreef:Zal ze weer zwanger zijn??
Zulke dingen gebeuren steeds als ze zwanger is heb ik het idee......
Arabesk schreef:Suzanne F. schreef:Hm ja hij bokt best gemeen.
Hij bokt niet gemeen, zij trekt hem gemeen in de mond op het moment dat hij opzij sprong
Tiessie schreef:En ik neem aan dat ze dat ook doen en volkomen verrast zijn door wat er gebeurde!
Hoe kan jij beoordelen dat dit onverantwoordelijk zou zijn? Ken je Nelson persoonlijk?
Arabesk schreef:iepsel schreef:@ Arabesk
Kom óp zeg!! Trekt hem gemeen in de mond. Duh........Ik vind het alleszins meevallen. Ze schrikt en geeft een reactie. Een logische.
als je goed kijkt zie je dat ze flink aan de teugels trekt. Druk maar eens op pauze een paar keer vanaf dat hij wegsprint bij dat witte bord.
KiWiKo schreef:Misschien ging hij bokken omdat hij ijzers heeft.Neee...... arabesk. Kom nou![]()
![]()
![]()
nog even en je gaat denken dat hij DAAROM ging bokken![]()
Jonge_Monte schreef:Nu springt het paard naar binnen, wat als hij van schrik naar buiten springt??
Dan zitten er wel een aantal mensen met een paard op schoot.
Arabesk schreef:Suzanne F. schreef:Hm ja hij bokt best gemeen.
Hij bokt niet gemeen, zij trekt hem gemeen in de mond op het moment dat hij opzij sprong
iepsel schreef:Anky is zwanger, daarom trok ze hem in de mond, het paard was al drie dagen zn stal niet uitgeweest, en door HAAR hormonen werd Nelson volledig paranoide........ja hoor. En ik ben getrouwd met de paus, nog even en morgen staan haar paarden op de Zuidlaardermarkt...........
o0marije0o schreef:Anky is en blijft een top ruiter. Ze heeft haarzelf al zooo vaak bewezen dat kan imo niet meer stuk. Overal gebeuren ongelukken en worden er fouten gemaakt. Het zou toch onmenselijk zijn als er bij anky nooit wat mis ging?