Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LCharlotte schreef:Dat het paard nog niet gestikt was in die modderpoel.
IrisLove schreef:Het ergste dierenleed zie je niet op een paardenmarkt!
Aldewereld schreef:IrisLove schreef:Het ergste dierenleed zie je niet op een paardenmarkt!
Ik kan me de beelden nog goed voor de geest halen die enkele jaren geleden opdoken van veemarkten in Belgie. Mensen die deze beelden gezien hebben zullen wel begrijpen wat ik bedoel. Zoiets wil ik mijn hele leven niet meer zien, dat kan ik je wel vertellen. En ok, dit waren geen paarden maar koeien- maar mensen doen dit ook net zo goed met paarden - het interesseert ze niets.
runningkawa schreef:Bewijsmateriaal kan ook zonder verzuipen
runningkawa schreef:Het is wel eerder opgemerkt
De eigenaar was al een bekende bij de BLID..
Bewijsmateriaal kan ook zonder verzuipen
Het gaat niet over het filmen, daar is niks mis mee, het gaat over filmen en verder paard daar laten creperen
augurk schreef:Volgens mij Nickyu heb jij hele andere problemen met de BLID en gebruik je dit topic om je ongenoegen hierover te spuien. We hebben nu wel genoeg citaten van je gelezen.
Het plaatsen van de foto's van de reddingsaktie vindt ik ook een domme zet van je. Je ontneemt nu iedereen de keuze om deze foto's wel of niet te bekijken.
We hebben allemaal wel eens een rotte ervaring met iets of iemand terwijl een ander daar juist goede ervaringen mee heeft. Laat jouw probleem ook die van jou blijven en zadel dit topic er niet mee op!
Maseike schreef:Ik heb even bijgelezen en ben het eens met Cayenne.
Verder ga ik ook wijs mijn mondje maar houden want ik geloof dat het verder toch niet opschiet in dit topic en eigelijk niet het doel bereikt wat eigelijk zou moeten gebeuren.