Jolliegirl schreef:Maar geen enkele bokker heeft het filmpje gezien, alleen Kafue heeft een artikel over haar gelezen in een Duits paardenmagazine. Dus de meningen volgen van diegenen die hun mening baseren op een mening...Redrumfox schreef:Soms kan je je ook aanpassen en de meningen van andere wel eens volgenDie foto, het verslag en de reacties van andere bokkers zeggen mij ook meer dan genoeg. Maar ik heb altijd van huis uit meegekregen om niet te oordelen voordat je het zelf duidelijk hebt gezien en niet de mening van ''de kudde'' te volgen.
tevens niet aanvallend bedoeld.
Denk trouwens (weet wel zeker) dat dit filmpje niet vrijgegeven zal worden.

Ik zou de film wel willen zien, gewoon om met mijn eigen ogen te zien of het echt zo erg is. Sensatie zoeken? Nieuwsgierigheid? Of het verlangen dat mens persoonlijk te veroordelen voor haar daden? Noem het wat je wil...
Maar die video is bewijs in een strafzaak --> nu krijgen we 'm sowieso niet te zien, en waarschijnlijk na de afronding van het proces ook niet. En het is ook niet nodig, de rechter moet 'm zien, en daar conclusies uit trekken. Onze conclusies zijn wellicht meer gebaseerd op ervaringen, maar desalniettemin waardeloos.