En ja, ik weet het, kinderen zijn geen dieren, maar het gaat hier om het nemen van verantwoordelijkheid.. En dat moeders dat dan niet willen horen omdat dat niet in hun straatje past, tsja.. zegt meer over hen dan over mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:paintedblack: ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je vind dat je de wijsheid in pacht hebt, of zie ik dat verkeerd? En ook krijg ik het gevoel dat je alleen maar lof en waardering zoekt voor het feit dat je 4 knullen hebt grootgebracht?
paintedblack schreef:ELpatcho
hahaha misschien dan tòch maar een verbod op kinderen en zeker voor jongens ? wat zal het leeg worden op die manege's met schattige hupsjes.... oh nee want dat zijn meestal meisjes hihihi
en dan nog die onverantwoordde paardrijdende moeders bannen
gniffel dan hebben ze het rijk alleen
Barmat bedankt voor je heldere kijk op mij en mijn leven ,
kjoetie schreef:aha, de goede argumenten zijn op, dus gaan jullie op deze tour verder? Jammer hoor..
ELpatcho schreef:owjaaah! lol maken mag niet als je 4 kinderen hebtsorry hoor wij brengen een andere mening in dit topic en zij krijgt kinderachtige reacties naar dr hoofd geslingerd.. dan kan je toch hetzelfde terug verwachten ?!
Barmat schreef:ELpatcho schreef:owjaaah! lol maken mag niet als je 4 kinderen hebtsorry hoor wij brengen een andere mening in dit topic en zij krijgt kinderachtige reacties naar dr hoofd geslingerd.. dan kan je toch hetzelfde terug verwachten ?!
Lol maken? gerust, graag zelfs... Maar het lijkt er verdraaid veel op dat je je nu in je eer aangetast voelt en dus maar op de kinderachtige toer verder gaat, zonder enige onderbouwing verder.
Maar van jouw steekjes onder water lig ik niet wakker hoor