Nog niets gezegd over marktonderzoeken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
khirshanta schreef:Hee roest, jij ook weer hier?
Nog niets gezegd over marktonderzoeken?
DubaiDream schreef:Hij heeft geen halster om in de stal, maar als ik hem even naar buiten moet halen moet ik nog weleens knoeien met het klipje, dus leg ik mijn hand (niet omklemmen) weleens over dat rechte stukje tussen de neusriem en de kaakriem. Over korte touwen: mijn paard schrikt nogal snel, dus heb ik liever een kort touw, voor het geval dat
Nadya schreef:Skitter, ben jij van het promoteam ofzo?
khirshanta schreef:Okee, over grote (commerciele) stallen en vast staan is een heel boek vol te schrijven, en ik weet ook hoe moeilijk het is een kleine onderneming op te zetten. Maar het is zo jammer te zien dat als ze hier eerst hun ideen hadden getest, het misschien!! heel anders had kunnen lopen.
Dat ze de winst niet in eigen zak willen steken begrijp ik, en de achterliggende gedachten vind ik goed
Skitter schreef:khirshanta schreef:Okee, over grote (commerciele) stallen en vast staan is een heel boek vol te schrijven, en ik weet ook hoe moeilijk het is een kleine onderneming op te zetten. Maar het is zo jammer te zien dat als ze hier eerst hun ideen hadden getest, het misschien!! heel anders had kunnen lopen.
Dat ze de winst niet in eigen zak willen steken begrijp ik, en de achterliggende gedachten vind ik goed
Dat ze het niet hier gevraagd hebben, betekent natuurlijk niet dat ze helemaal GEEN marktonderzoek heeft gedaan, heMisschien was het niet in hun opgekomen, was anders inderdaad wel een goed idee
Volgens mij (ik zat niet in hun groep maar de andere) was het meest bij die hele grote stallen (met opfok e.d), en hoefsmeden die overal gingen en dan vooral de jonge, onbeleerde paarden moesten doen..
Maar DAT kunnen ze je beter zelf vertellen.
Ronja schreef:Tinky12 schreef:Toch zou ik wel wat van die halsters in handen willen hebben...voor mijn werk.
In bepaalde takken van transport mag een halster niet stuk gaan omdat dat levensgevaarlijk zou kunnen zijn.
Ik heb dat probleem opgelost met een band...paarden die dreigen met allerlei toestanden krijgen van mij een band om waarbij er een lang touw door de halsterring aan de onderkant gaat.Krijgen ze ook niet stuk
Maar bij deze uitvinding schiet het touw dus los in plaats van het halster (door die breekbout in de verbinding) dus dan zit je nog met hetzelfde probleem denk ik? Of zou je hem dan op een andere manier vastmaken?
astridastrid schreef:Ik heb al een mailtje gestuurd, maar krijg maar geen reactie... Ben erg benieuwd naar het MATERIAAL van de veiligheidsclip: waar is die van gemaakt? Staal, ijzer, metaal? Weet iemand hier het?
Senfina schreef:astridastrid schreef:Ik heb al een mailtje gestuurd, maar krijg maar geen reactie... Ben erg benieuwd naar het MATERIAAL van de veiligheidsclip: waar is die van gemaakt? Staal, ijzer, metaal? Weet iemand hier het?
De clip is van staal en hij is roestvrijstaal gemaakt (gegalvaniseerd en zwart gespoten) De bouten zijn een mengelmoes, de berekeningen liggen bij de Talens dat weet ik zo niet.
Dirkje25 schreef:Hoefsmeden hebben natuurlijk meer als ruiters te maken met een paard dat het er even niet mee eens is en maar even gaat hangen.
En de gemiddelde hoefsmid gaat wel iets "ruwer" om met een paard als het grote publiek. Ik zeg dus niet dat alle hoefsmeden lomp zijn ik bedoel dus eigenlijk eerder andersom. De meeste paardenbezitters gaan wat voorzichtiger om met paarden. Als je iedere dag als hoefsmid aan het werk bent dan schrik je niet meer zo snel van een paard dat even gek doet en knup je hem simpelweg weer vast en probeert het nog eens.
Als je je richt op een groot publiek waar je veel halsters wilt afzetten dan moet je ook daar je marktonderzoek houden.
Alane schreef:denk dat die samenstelling het geheim van de smid is
Alane schreef:denk dat die samenstelling het geheim van de smid is
Senfina schreef:Ik heb al een mailtje gestuurd, maar krijg maar geen reactie... Ben erg benieuwd naar het MATERIAAL van de veiligheidsclip: waar is die van gemaakt? Staal, ijzer, metaal? Weet iemand hier het?
astridastrid schreef:De clip is van staal en hij is roestvrijstaal gemaakt (gegalvaniseerd en zwart gespoten) De bouten zijn een mengelmoes, de berekeningen liggen bij de Talens dat weet ik zo niet.
astridastrid schreef:Ik ben juist zo benieuwd naar de samenstelling van die bouten! Enig idee?