Hopen dat Tess ook binnenkort terug gevonden word, maar al blij genoeg dat Swieber terug is!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wie had dat nog gedacht..
Nu tess nog!!
alleen het lijkt me dat je wel erg bent geschrokken van zijn staat nu! hij ziet er niet erg goed uit vind ik! oo wat moet zo'n paard wel niet allemaal meegemaakt hebben dan.. verschrikkelijk en ik hoop dat jullie tess snel terugvinden! zal me ogen daarvoor openhouden veel succes met naar huis krijgen enz! hoop dat dit gaat lukken zonder al teveel moeite veel sterkte nog verder met je andere tinker! gewoon verschrikkelijk is dit, hoe kunnen sommige mensen dat doen, kan ik me zo boos over maken gewoon! 
whoopylover schreef:Ik snap die mensen ook wel, maar een half jaartje is nog wel overheen te komen, ondanks dat het moeilijk zal zijn.
Voor Jolanda komt alles weer boven, net nu ze denkt dat ze hem nooit meer zal zien, verschijnt hij daar ineens. Ik denk dat de emotionele waarde van Jolanda vele malen groter is dan die van de nieuwe eigenaren.
En als het begripvolle mensen zijn, dan zullen ze dit ook snappen (hoop ik)
Stel jij komt erachter dat je een gestolen voorwerp hebt gekocht waar iemand anders heel erg gehecht aan is, zou jij het dan per so voor jezelf willen houden?