Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_hristel schreef:haha ja idd KsVrPy.. hadden ze er vast nog meer voor kunnen krijgen
Respect voor Arend Zoer!
misssixty schreef:Ik hoop zo dat er nu geen rare dingen gebeuren met Okidoki en Albert.
Laat ze maar goed scoren in Peking!!!![]()
Ik vind het een verstandige keus.
Ze hebben alles goed voor elkaar, de paarden en stallen staan er goed bij.
Waar hebben ze het geld voor nodig.
Ik verkocht mijn paard, tuurlijk, want ik heb het geld wel nodig.![]()
Maar reken maar dat hun al genoeg geld hebben, dan ging ik toch ook echt voor de topsport carriere!!!
Het zal toch geweldig zijn als Albert Olympisch kampioen wordt!! :D
Boy1978 schreef:Respect voor Arend Zoer!
Dat is nou een man die de nederlandse paardensport een warm hart toedraagt! Ben benieuwd hoe veel eigenaren van toppers hier voor zouden hebben verkocht. Denk een hele hoop!
Jammer dat Arend niet in de commissie van het springpaardenfonds zit, maar daar is hij waarschijnlijk te eerlijk voor!
Deze man is een echte kenner die zijn eigen springpaardenfonds beheert!
Super Arend en Albert! En reuze bedankt voor het afslaan van het bod!
Hoop dat het zich in Hong Kong op de OS uit gaat betalen in goud, want dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend NU AL! ;)
Citaat:Om misschien nog meer toppers te kunnen kopen en dan weer met een ander paard in de topsport te kunnen presteren???
En natuurlijk is het geweldig als hij Olympisch kampioen wordt!
Emilia schreef:Boy1978 schreef:Respect voor Arend Zoer!
Dat is nou een man die de nederlandse paardensport een warm hart toedraagt! Ben benieuwd hoe veel eigenaren van toppers hier voor zouden hebben verkocht. Denk een hele hoop!
Jammer dat Arend niet in de commissie van het springpaardenfonds zit, maar daar is hij waarschijnlijk te eerlijk voor!
Deze man is een echte kenner die zijn eigen springpaardenfonds beheert!
Super Arend en Albert! En reuze bedankt voor het afslaan van het bod!
Hoop dat het zich in Hong Kong op de OS uit gaat betalen in goud, want dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend NU AL! ;)
Als ze nou niet goed op de OS presteren dan gaat iedereen waarschijnlijk weer roepen, wat stom dat ze dat paard toen niet verkocht hadden.
. dees_daan schreef:ben het lovely1 eens, als ze geen band met dit paard hadden, hadden ze hem meteen weggedaan, en niet getwijfeld en gehouden.. en het is logisch als je een band met een paard krijgt als je zo hoog met hem rijd...

Emilia schreef:misssixty schreef:Ik hoop zo dat er nu geen rare dingen gebeuren met Okidoki en Albert.
Laat ze maar goed scoren in Peking!!!![]()
Ik vind het een verstandige keus.
Ze hebben alles goed voor elkaar, de paarden en stallen staan er goed bij.
Waar hebben ze het geld voor nodig.
Ik verkocht mijn paard, tuurlijk, want ik heb het geld wel nodig.![]()
Maar reken maar dat hun al genoeg geld hebben, dan ging ik toch ook echt voor de topsport carriere!!!
Het zal toch geweldig zijn als Albert Olympisch kampioen wordt!! :D
Om misschien nog meer toppers te kunnen kopen en dan weer met een ander paard in de topsport te kunnen presteren???
En natuurlijk is het geweldig als hij Olympisch kampioen wordt!
Hebben vast genoeg geld, maar toch stijl hoor
) maar er is vast wel iets...