Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Dank je wel.... is een beetje mijn hobby(ava's maken dus)
Citaat:
En dat is wat mensen als slimmerik en ikbenellen nu al de hele tijd zeggen
Karl66 schreef:hoera, dat moet je niet hier tegen ons komen vertellen, dat moet je de AID vertellen en dat had je al jaren geleden moeten doen en niet pas nu het in het nieuws komt.
Op Bokt plaatsen is alleen maar stemmingmakerij, pas als je het bij de AID mee meldt kan er wat mee gedaan worden.
hoera schreef:Citaat:
En dat is wat mensen als slimmerik en ikbenellen nu al de hele tijd zeggen
OW is dat zo ,,, nee ........... dame.... jullie willen niet horen wat er verder aan vooraf gaat al jaren en jaren ....
Jullie lezen selectief verkloten gaag een quote ....erg jammer ....
Maargoed een discussie is prima maar sta dan wel open voor wat een ander te zeggen heeft ...
LucyB schreef:in de winter staan ze beschut, krijgen voldoende eten en staan bij hun kuddegenoten. Ok, ze staan in grote naar mijn idee niet schone hokken, het eten dat ze krijgen is niet bepaald pavo te noemen
sarabande schreef:Karl66 schreef:En dat is wat mensen als slimmerik en ikbenellen nu al de hele tijd zeggen
Nou nee hoor ik lees voortdurend dat die arme boer maar slecht bejegend wordt
sarabande schreef:Hou het in de gaten en kijk de volgende jaren weer, dat lijkt me belangrijker.
IKbenEllen schreef:sarabande schreef:Hou het in de gaten en kijk de volgende jaren weer, dat lijkt me belangrijker.
Wakey, wakey, dit zeggen we toch al 3 topics lang!!!!!!
IKbenEllen schreef:Wakey, wakey, dit zeggen we toch al 3 topics lang!!!!!!
sarabande schreef:IKbenEllen schreef:Wakey, wakey, dit zeggen we toch al 3 topics lang!!!!!!
Nee er wordt gekeken naar hoe hij het nu doet, dat lijkt me weinig relevant
Kijk naar het verleden en in de toekomst als de aandacht geluwd is.
BitchyWitchy schreef:Precies Sarabande... Die boer kijkt nu op dit moment wel uit wat ie doet.... Er is nu veel te veel aandacht voor hem. Maar wat gebeurt er als de aandacht verslapt???
BitchyWitchy schreef:Precies Sarabande... Die boer kijkt nu op dit moment wel uit wat ie doet.... Er is nu veel te veel aandacht voor hem. Maar wat gebeurt er als de aandacht verslapt???
balloon schreef:Lucy b, dat lijkt me een zinnig verhaal.
Welke krant Dito?
Dito schreef:Vanmorgen stond er een groot artikel in onze krant met de fam. Lootsma waar ze heel hun kant van de gebeurtenissen in deden.
sarabande schreef:Dito schreef:Vanmorgen stond er een groot artikel in onze krant met de fam. Lootsma waar ze heel hun kant van de gebeurtenissen in deden.
In een Belgische krant, merkwaardig.
Hopelijk dat Gaja er niet op af gaat, dan krijg je toch een heel ander verhaal denk ik.
Dito schreef:Het is wel degelijk waar, staan ook foto's bij enal.
Van Gaia heb ik hierover in de media nog niet echt iets vernomen, ook van bv. Bite Back niet.