Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:moet ik nog iets speciaals doen om die filmpjes van Sabri te zien? er gebeurt niks.....
naugthytjhu schreef:Echt gelukkig.Had denet gekeken op TV.Schrok toen ik die vrouw met die Fries geloof ik koppie onder zag gaan.Echt sneu,gister zach ik die paarden daar staan enzo.M'n moeder leefde helemaal mee tranen in der ogen.Zei ze van:'Wat zouden die paarden bang geweest zijn.En wat een honger zullen ze wel gehad hebben!' Zou me echt een held voelen als ik ze had gered of hoe ze het hebben gedaan vandaag.
MissToseland schreef:naugthytjhu schreef:Echt gelukkig.Had denet gekeken op TV.Schrok toen ik die vrouw met die Fries geloof ik koppie onder zag gaan.Echt sneu,gister zach ik die paarden daar staan enzo.M'n moeder leefde helemaal mee tranen in der ogen.Zei ze van:'Wat zouden die paarden bang geweest zijn.En wat een honger zullen ze wel gehad hebben!' Zou me echt een held voelen als ik ze had gered of hoe ze het hebben gedaan vandaag.
honger hebben ze niet gehad, ze zijn goed gevoerd
lotteluvah schreef:IK denk dat ie nog meer kritiek had gekregen als hij er niet was..
Wind schreef:Wat een prachtige beelden! Heerlijk om ze zo door dat weiland te zien galopperen.
Marigold schreef:weet je, het leken ineens wel veel meer paarden dan hoe het op dat eilandje leek.
volgens mij waren het er wel over de honderd of niet?