Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChingYi schreef:bedankt allemaal, fijn dat jullie mij en Marcus willen helpen.
Ik ben er echt helemaal kapot van, verspreid dit overal heen.
Maakt niet uit waar. Zet het ergens neer en ik hoop maar dat hij terug komt
Marley schreef:Waar bemoeid iedereen zich mee???
Jullie eisen zowat dat de bekenden van ChingJi maar moeten bellen enzo, laat ChingJi zelf bepalen wat er wel en niet moet gebeuren!
En blijkbaar heeft ze ook nog zelf een leven in plaats van dat ze alleen maar op Bokt leeft.
Ik vind het niet normaal hoe er gereageerd wordt zeg, laat mensen in hun waarden en wacht gewoon even af op haar verdere reacties!!
Marley schreef:Waar bemoeid iedereen zich mee???
Jullie eisen zowat dat de bekenden van ChingJi maar moeten bellen enzo, laat ChingJi zelf bepalen wat er wel en niet moet gebeuren!
En blijkbaar heeft ze ook nog zelf een leven in plaats van dat ze alleen maar op Bokt leeft.
Ik vind het niet normaal hoe er gereageerd wordt zeg, laat mensen in hun waarden en wacht gewoon even af op haar verdere reacties!!
Marley schreef:Ik vind sommige posts toch anders suggeren, zeker omdat ze alleen willen checken of het wel echt waar is!
Kimberley77 schreef:
Ik la shet ook ergens hoor dat ie niet gechipt was, pagina 3 geloof ik.
Marley schreef:Tussen gister(16 april) half 5 en vanmorgen(17 april) half 10 is Marcus gestolen.
Hij stond in stal, ze hebben hem uit stal gehaald, hek opengebroken en even later hoogstwaarschijnlijk met een trailer weggevoert.
Naam: Marcus
Ras: Haflinger
Geslacht: Ruin
Schofthoogte: ong. 1.50
Leeftijd: ong. 9 jaar
Er stonden verder nog 2 andere pony's(een welsh-schimmel en een shetlander) maar die staan er wel nog. Verder dan Marcus is er niks weg.
Het is in Wessem(midden-limburg) gebeurt.
Als U ook maar iets weet mail mij dan: chingyihorses4ever@msn.com
Alvast heel erg bedankt
De marktplaats advertentie, even kijken en je hebt em zo gevonden
Pattypaard schreef:Nadjathebest; hij is niet gechipt..
echt erg!! Stomme ***mensen!! Ook hier houd ik me ogen open en als der iets is wat ik kan doen he Ching![]()