Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smeetjoew schreef:ik vind het erg jammer dat ze dood is, maar ik denk wel dat ik weet waardoor het komt...
ze is verzekerd en gewoon afgemaakt... het klinkt erg hard ik weet het, maar hoe kan het dan anders zomaar opeens doodgaan, er is 900.000 euro betaald en ze is zomaar dood...
smeetjoew schreef:ik vind het erg jammer dat ze dood is, maar ik denk wel dat ik weet waardoor het komt...
ze is verzekerd en gewoon afgemaakt... het klinkt erg hard ik weet het, maar hoe kan het dan anders zomaar opeens doodgaan, er is 900.000 euro betaald en ze is zomaar dood...
, ieder paard of mens of ander dier kan zomaar dood gaan hoor, en ik zou maar niet oordelen voordat je de waarheid weet...
ik mag toch wel zeggen wat ik denk, dan hoef ik niet meteen aangevallen te worden...!!!!!! Het is gewoon mijn mening, je mag het er niet mee eens zijn maar dat kan dan wel wat vriendelijker hoor!! Ik denk gewoon dat poetin is afgemaakt. Ze is goed verzekerd en afgemaakt. Oke, ieder paard kan wel opeens doodgaan.... daar ben ik het wel mee eens dan, maar het kan ook ioets vriendelijker gezegd worden. Vooral Kajanus!
agressief !! Slecht geslapen smeetjoew???
, Jij vindt dat ik iets onvriendelijks zeg, maar heb je je eigen verhaal al nagelezen, jij meent dat als je paard verzekert is dat hij dan maar gewoon afgemaakt wordt..
ik vindt dat erg kort door de bocht, en ik zou als ik de eigenaar van Poetin was dit niet echt waarderen dat er mensen zo over mij schrijven
, wie weet heeft ze er wel erg veel verdriet van dat zo'n fantastische merrie er niet meer is
.. of ken jij de eigenaar en weet je het hele verhaal hoe het gegaan is ??? 
ik kan me ook wel iets netter gedragen zie ik. bij deze, sorry Kajanus en unamie! Discussie gesloten?! ik wil geen ruzie op het internet. Ik vond alleen de reactie niet zo leuk op mijn mening dat ik misschien wist wat het was... nogmaals sorry voor mijn lullige opmerking van vanochtend. 
... en een (kerst)banketstaaf lust ik wel hoor...