Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Somebody85 schreef:Iedereen praat voor zijn eigen parochie, en staat er fel in. Vandaar ook al deze discussie en mijn context die ik wilde toevoegen. Ik ben niet pro-wolf of anti-wolf.
Pro-wolf wil niks veranderen en de wolf blijven beschermen, anti-wolf wil ze dood. Allebei de groepen bespelen de media voor de publieke opinie.
Maar bedreigingen om een wolf… echt mensen doe normaal.
Rizette schreef:Somebody85 schreef:Je kinderen inzetten om emoties op te roepen doormiddel van een foto (die nooit van internet verwijderd) en je kinderen naar dit beeld laten kijken. IK zal mijn kinderen daarvoor niet gebruiken.
Maar ik vraag hoe je het wel doet dan op welke leeftijd mogen ze het weten? Of televisie kijken?
Rizette schreef:Somebody85 schreef:Iedereen praat voor zijn eigen parochie, en staat er fel in. Vandaar ook al deze discussie en mijn context die ik wilde toevoegen. Ik ben niet pro-wolf of anti-wolf.
Pro-wolf wil niks veranderen en de wolf blijven beschermen, anti-wolf wil ze dood. Allebei de groepen bespelen de media voor de publieke opinie.
Maar bedreigingen om een wolf… echt mensen doe normaal.
Van jouw mede wolvenliefhebbers. Heel Nederland door. Ze zijn er als de kippen bij.
Somebody85 schreef:Wintu schreef:
Gaat om de wolf op het erf en een gedode pony, laten we even bij de kern blijven.
Dit is ook de kern van het probleem. Anti-wolf zet deze foto in voor anti-reclame voor de wolf. En er is nog geen bewijs van DNA. En pro-wolf gebruikt de media precies zo, maar dan andersom.
Rizette schreef:Voor de 102 e keer waarom reageer je niet op de cijfers die zijn neutraal!!!!
Somebody85 schreef:Rizette schreef:Van jouw mede wolvenliefhebbers. Heel Nederland door. Ze zijn er als de kippen bij.
Voor de 100ste keer ik ben neutraal. Ik ben niet voor de wolf maar oplossingen. En ja, dan wordt je hier blijkbaar afgemaakt, want… oh nee, iemand met een andere mening.
Somebody85 schreef:Ik word hier aangevallen. En ja, wat zijn oplossingen? Ik weet ze niet. Ik ben geen deskundige op gebied van wolven. Net zoals jij niet. Hier moeten mensen met verstand naar kijken en elkaar niet in de haren vliegen en hakken in het zand steken.
Somebody85 schreef:Ik word hier aangevallen. En ja, wat zijn oplossingen? Ik weet ze niet. Ik ben geen deskundige op gebied van wolven. Net zoals jij niet. Hier moeten mensen met verstand naar kijken en elkaar niet in de haren vliegen en hakken in het zand steken.
Rizette schreef:Somebody85 schreef:Ik word hier aangevallen. En ja, wat zijn oplossingen? Ik weet ze niet. Ik ben geen deskundige op gebied van wolven. Net zoals jij niet. Hier moeten mensen met verstand naar kijken en elkaar niet in de haren vliegen en hakken in het zand steken.
En als ze in heel Europa al veel langer wolven hebben en er nergens een andere oplossing is dan afknallen wat zou jij dan voor Nederland als oplossing willen bedenken en welke "deskundige" had je daarvoor in gedachten?
Somebody85 schreef:Rizette schreef:
En als ze in heel Europa al veel langer wolven hebben en er nergens een andere oplossing is dan afknallen wat zou jij dan voor Nederland als oplossing willen bedenken en welke "deskundige" had je daarvoor in gedachten?
Geen idee. Dat afschieten kan ook een conclusie zijn voor het probleem. Maar laten we vooral ook kijken naar andere oplossingen. Beesten in de nacht binnen, een goed hek, een waakhond. En ja, dat zijn vast niet altijd goede alternatieven. Misschien zijn er wel betere alternatieven. Ik ben geen deskundige. Net zoals iedereen hier niet.
Somebody85 schreef:Rizette schreef:
Geen idee. Dat afschieten kan ook een conclusie zijn voor het probleem. Maar laten we vooral ook kijken naar andere oplossingen. Beesten in de nacht binnen, een goed hek, een waakhond. En ja, dat zijn vast niet altijd goede alternatieven. Misschien zijn er wel betere alternatieven. Ik ben geen deskundige. Net zoals iedereen hier niet.
Somebody85 schreef:Benzz schreef:Dat vind ik tijdelijke oplossingen Somebody, tot er wet en regelgeving is geregeld. Maar niet iets voor altijd.
Dat vind jij, en dat mag. Ik mag vinden dat er ook naar andere oplossingen gekeken moet worden, zodat niet alle wolven moeten worden afgeschoten.