Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenfan2 schreef:Ze zegt dat iemand nu Whisper aan het halen is en dat ze dadelijk wisselt. Misschien is dit een route die voornamelijk over zandpaden gaat en dat ze daarom de pony kiest?
Ze heeft toevallig een vragensticker op haar instastory geplaatst. Er waren hier nog al wat vragen. Ik vrees wel dat je als de vraag haar niet bevalt geblokkeerd wordt maar dat maakt mij niets uit.
Op polarsteps zie ik een foto waar ze naast de pony staat, daar oogt de pony klein. Ik vraag me af hoe het eruit zie als ze er op zit.
friezenfan2 schreef:Oke dus ik moet niet op nee drukken? Ik heb gereageerd op de vragensticker maar ze heeft mij nog niet geblokkeerd. Misschien komt dat nog.
Ze post net een gedeelde post met equilabapp. Dat er sponsers zijn voor deze rit is echt apart.
Melzazu schreef:Als je haar pagina niet meer ziet dan heeft ze je geblokkeerd. Ik volg haar niet maar klik soms op de stories om te zien hoe het gaat. Ze heeft een filmpje opgenomen waarin ze aangeeft dat ze zich afvraagt waarom, als je tegen de rit bent, haar volgt. En dat er gezegd wordt dat de paarden te mager zijn maar dat alle professionals (waaronder de dierenpolitie) het daar niet mee eens zijn en het tegenspreken.
fransje23 schreef:Melzazu schreef:Als je haar pagina niet meer ziet dan heeft ze je geblokkeerd. Ik volg haar niet maar klik soms op de stories om te zien hoe het gaat. Ze heeft een filmpje opgenomen waarin ze aangeeft dat ze zich afvraagt waarom, als je tegen de rit bent, haar volgt. En dat er gezegd wordt dat de paarden te mager zijn maar dat alle professionals (waaronder de dierenpolitie) het daar niet mee eens zijn en het tegenspreken.
De dierenpolitie?
Voor vertrek heeft een dierenarts de paarden beoordeeld en gesteld dat ze arm gespierd waren.
Of ze tijdens de rit een veterinaire check heeft laten doen weten we natuurlijk niet.
Lijkt of het grote paard wel wat rust heeft gekregen gisteren en vanochtend. Dat is fijn voor hem!
Misschien dat ik zaterdagmiddag wel ga kijken als ze aankomt in Alkmaar.
friezenfan2 schreef:Ze reed een uur geleden de moerdijkbrug over. Nu snap ik dat ze over een burg moet om boven de rivieren te komen maar als het daar mis was gegaan. Die railing is ook wel erg laag. Ik vraag me af waar ze vanavond gaat overnachten want ze rijdt vandaag ergens nog door rotterdam en bij de Erasmusburg is nou niet een stal ofzo ook geen achtertuin.
Ik denk dat het idee aan zich leuk is maar de uitwerking gewoon prut is. En dat sponsoren dat niet door hadden toen ze het aangingen en nu terug trekken is misschien niet mogelijk. Trailer zit onder de stickers en die halen ze er echt niet af.