kim_1990 schreef:Dames, we kunnen het ook neutraal houden natuurlijk.
Ik als gedupeerden kan in ieder geval bevestigen dat Nombrado NIET femke is en ook NIET de stalhouder.
Graag hier ook niet verder over uitwijden.
De stalhouder wist inderdaad voordat femke definitief op stal kwam te staan dat zij een oplichter is, echter omdat Femke toch hier op stal staat, heeft dit er wel toe geleid dat ik in ieder geval terug betaald ben met dank aan de stalhouder.
Er zijn inderdaad nog 7 anderen gedupeerden die nog geld terug moeten krijgen, wij zijn hier hard voor aan het werk om dit voor elkaar te krijgen maar femke blijft alles ontkennen en tevens omdraaien van de feiten.
Mochten er nog specifieke vragen zijn of specifieke info zijn, mogen jullie mij via PB benaderen.
Groetjes Kim
Mee eens. De sfeer hoeft hier niet te bederven om iemand die alleen even op Bokt zit. Want zoals nombrado al zei, er is ook een leven naast Bokt. Je hebt misschien een tijdje dat je heel lang op Bokt zit (misschien blijft die altijd wel hangen) en een tijdje niet. Nou nombrado dus een tijdje niet, en dat is niet erg. Want Bokt is ook gewoon een paardenwebiste waar je een account op maakt en reageert op Posts en misschien zelf ook wel Posts maakt. Als ik het mis heb, het spijt me ik kan niet alles beter maken dan het is. Als je daar toch op wilt reageren, reageer dan vriendelijk.