Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalahorse schreef:Er is niets aan de hand met mijn aperaten . Een nieuw accaunt hebben ze zo weer gemaakt . Dus ze zullen wel weer online kunnen komen als ze dat willen
capopjekop schreef:Waarom zou je een nieuwe website maken als je tegen je huidige pensiongasten zegt dat de stal gaat sluiten en ze een nieuwe plek moeten zoeken. Dat is niet logisch
Lalahorse schreef:Ook kun je met een nieuw email aders zo weer een website maken
Lalahorse schreef:Ook kun je met een nieuw email aders zo weer een website maken
Brainless schreef:Lalahorse schreef:Ook kun je met een nieuw email aders zo weer een website maken
Dat was niet mijn punt/vraag.
Jij gaf aan dat je de websites nog kon zien en dat ze nog online waren.
Ik vroeg.. welke kun jij dan nog zien, want (volgens mij) hebben ze 2 websites offline gehaald en waren dat hun enige websites.
Jij zei: ik kan ze nog zien.
prompter schreef:Jammer dat het zo off topic gaat en 1 gebruiker het hele topic naar zich toe weet te trekken. Ik ben benieuwd wat hier de uitslag gaat zijn, paarden in beslag nemen gebeurt niet zo maar, dan moet er heel wat aan de hand zijn.
pateeke schreef:Inderdaad niet eenvoudig om met zovelen zo snel een nieuwe plek te vinden. Maar gelukkig hebben ze wel even de tijd om iets nieuws te vinden. Ik heb het ooit al anders geweten….