Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NadjaNadja schreef:Gefeliciteerd met je winstpunten!Maar begrijp ik nou goed dat jij nu al iets terughebt van het event op 27-4?
kiki1976 schreef:Wilde al zeggen huh 27-4 binnen, denk dat is niet eerlijk mijn dochter wacht nog op die van 17-4..... kijkt naar datum.... bedoeld waarschijnlijk ook 17-4 haha
Maar gefeliciteerd, top hoor!
kiki1976 schreef:Wilde al zeggen huh 27-4 binnen, denk dat is niet eerlijk mijn dochter wacht nog op die van 17-4..... kijkt naar datum.... bedoeld waarschijnlijk ook 17-4 haha
Dispar_Vulgo schreef:kiki1976 schreef:Wilde al zeggen huh 27-4 binnen, denk dat is niet eerlijk mijn dochter wacht nog op die van 17-4..... kijkt naar datum.... bedoeld waarschijnlijk ook 17-4 haha
Hebben jullie de uitslag van 17-4 al?
Hier nog steeds in spanning aan het wachten!
In het andere topic las ik al uitslagen van 21-4
kiki1976 schreef:Dispar_Vulgo schreef:
Hebben jullie de uitslag van 17-4 al?
Hier nog steeds in spanning aan het wachten!
In het andere topic las ik al uitslagen van 21-4
Nee hier nog niet die van 17-4
Dispar_Vulgo schreef:[
Nu nog steeds niet? Misschien toch even contact opnemen met KNHS?
Ik heb vanmiddag de uitslag gekregen van 17-4, maar nog geen protocol.
AngelaN20 schreef:Weet iemand of het filmpje op de dag van het Online event geüpload moet zijn of mag dit ook later? Ik had me ingeschreven maar het ging voor mijn gevoel nog niet goed genoeg dus wil hem vandaag opnieuw filmen.
kiki1976 schreef:Dispar_Vulgo schreef:Nu nog steeds niet? Misschien toch even contact opnemen met KNHS?
Ik heb vanmiddag de uitslag gekregen van 17-4, maar nog geen protocol.
Gisteren gedaan en toen gaven ze aan dat klopte dat nog niet iedereen het terug had. Dat latere data al wel hun uitslag hadden kwam omdat die betreffende jury snel was.
Filmpje was wel goed aangekomen zeiden ze