Loretta schreef:Avalanche81 schreef:Dat klinkt beslist beter dan "sla ze dood" en de scheldwoorden die er gebruikt zijn.
Voorop gesteld "sla ze dood" en dat soort dingen zijn niet van mij afkomstig.
Dat zeg ik toch ook niet?
Avalanche81 schreef:Je kan toch zien dat ze een punt hebben, zonder dat je er verder in meegaat dan jij denkt dat goed is? Je hoeft niet volledig aan hun eisen te voldoen hoor, dat is onzin, er zijn meer dan twee mogelijkheden. Dat verandert nog steeds niets aan het feit dat ze steekhoudende argumenten hebben, en je daar gewoon op een respectvolle manier mee in gesprek kunt, en kunt zeggen van, joh, we zijn bezig te verbeteren. Het is nog niet wat me willen, wat jullie willen is denk ik neit haalbaar, maar je hebt wel een goed punt en we gaan er aan werken.
Dat klinkt beslist beter dan "sla ze dood" en de scheldwoorden die er gebruikt zijn.
Om het weer even terug in context te plaatsen
ik vind het prettiger als ik in context geciteerd wordt, dan snappen mensen het beter en zo 
Nico1949 schreef:

Het is dus binnenkort ook afgelopen met de Bereden Politie, zal iedereen blij mee zijn bij rellen en voetbalwedstrijden. En natuurlijk niet te vergeten de politiehonden, speurhonden, narcotica honden op Schiphol en de havens en de hulphonden en de blinde geleidehonden. Dat zijn ook geen natuurlijke handelingen van deze dieren. Maar dan zullen de actievoerders deze mensen wel helpen met hun te begeleiden en hulp te bieden.

Avalanche81 schreef:Je kan toch zien dat ze een punt hebben, zonder dat je er verder in meegaat dan jij denkt dat goed is? Je hoeft niet volledig aan hun eisen te voldoen hoor, dat is onzin, er zijn meer dan twee mogelijkheden. Dat verandert nog steeds niets aan het feit dat ze steekhoudende argumenten hebben, en je daar gewoon op een respectvolle manier mee in gesprek kunt, en kunt zeggen van, joh, we zijn bezig te verbeteren. Het is nog niet wat me willen, wat jullie willen is denk ik neit haalbaar, maar je hebt wel een goed punt en we gaan er aan werken.
Dat klinkt beslist beter dan "sla ze dood" en de scheldwoorden die er gebruikt zijn.
Loretta schreef:LBLGypsyCobs schreef:Ik denk er wel eens over na hoor, als ik naar het werk rij en zie mensen hun honden uitlaten.
Dat een hond dus niet eens mag bepalen wanneer hij z'n behoefte doet en ook niet waar.
Dan denk ik wel eens, wat zijn wij mensen toch arrogante dieren dat we ons andere dieren toe-eigenen en ze compleet afhankelijk van ons maken en bepalen wat ze doen.
Over een hond los laten lopen daar heb je als hondenbaasje ook niets over te zeggen. Als je de hond los laat lopen dan kun je een boete verwachten.
Jawel hoor, dan ga je naar een van de vele plekken in NL waar je de hond los mag laten lopen. Het is echt zo moeilijk niet.