Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Littera schreef:Bedankt voor je mooie verslag! Erg fijn dat je dat wilt doen, je schrijft heel prettig.
Ik zag net dat de eerste ruiter is uitgevallen (op Twitter): "0655 sad to report we have out first retiree, Samantha Andreson, SA. She has dinged her ankle and is struggling to manage the pain. Our @IqarusLTD medic Andrei has attended and recommended a scan in UB. Hopefully she can recover in a few days and get back on the horse later"
Het lijkt me zo zuur om na de eerste dag al uit te vallen. Hopelijk heeft ze niets ernstigs. Wat bedoelen ze eigenlijk met dat get back on the horse later? Mag ze dan weer opstappen en met de achterste ruiters meerijden om alsnog te kunnen finishen? Dat zou een mooi gevoel zijn, als ze het toch nog kan afsluiten.
Novalues schreef:Littera schreef:Bedankt voor je mooie verslag! Erg fijn dat je dat wilt doen, je schrijft heel prettig.
Ik zag net dat de eerste ruiter is uitgevallen (op Twitter): "0655 sad to report we have out first retiree, Samantha Andreson, SA. She has dinged her ankle and is struggling to manage the pain. Our @IqarusLTD medic Andrei has attended and recommended a scan in UB. Hopefully she can recover in a few days and get back on the horse later"
Het lijkt me zo zuur om na de eerste dag al uit te vallen. Hopelijk heeft ze niets ernstigs. Wat bedoelen ze eigenlijk met dat get back on the horse later? Mag ze dan weer opstappen en met de achterste ruiters meerijden om alsnog te kunnen finishen? Dat zou een mooi gevoel zijn, als ze het toch nog kan afsluiten.
Als alles goed blijkt te zijn mag zr vanaf het punt waar de meeste ruiters zijn haar weg vervolgen. Ze is dan wel officieel uit het klassement maar dan heeft ze toch nog het avontuur.![]()
Ik zag net dat Hinke al op hs5 staat terwijl de meeste andere ruiters met wie ze heeft overnacht net voorbij hs4 zijn. Ben benieuwd. Ze had wel gister overgegeven en weer een sloom paard.
En idd wb Devan: zij was dus blijkbaar erg laat weg vanmorgen waardoor Chase Becker is ingelopen. Het is niet altijd sneller om alvast vooruit te rijden.
happypaardje schreef:Ah, zie net dat die Madison (MS) waarschijnlijk een paar ribben heeft gebroken. Vorige keer kon ze hem ook al niet uitrijden door een paar breuken, sneu zeg!
Novalues schreef:happypaardje schreef:Ah, zie net dat die Madison (MS) waarschijnlijk een paar ribben heeft gebroken. Vorige keer kon ze hem ook al niet uitrijden door een paar breuken, sneu zeg!
Oh shit ja. Dat had ik me nog helemaal niet gerealiseerd. Erg sneu inderdaad.![]()
@Dreamer: langer dan tien dagen gebeurt nooit simpelweg omdat ruiters die echt te ver achter komen te liggen vooruit worden geplaatst omdat ze natuurlijk ook maar een bepaald aantal dierenarts en medici hebben. Om de veiligheid van iedereen te kunnen garanderen mag het veld niet te uitgestrekt worden. In mijn jaar hebben ze om die reden de wedstrijd wel eens stil gelegd om het veld bij elkaar te kunnen brengen. Wat dat met je doet kun je lezen in het verslag over die dag dat ik toentertijd heb geschreven:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5685474243
quera schreef:Devon is ingehaald.
Ze staat al een tijdje bij het hs.. misschien tijdstraf? Of problemen
pien_2010 schreef:Dat filmpje, zo grappig dat hij hem nog de goede kant uit krijgt gestuurd.
Devan is inderdaad ingehaald en Rouke Bloemsma doet het goed. Hinke van der Werf blijft bij mij op 2 hangen (helaas) maar ik weet dat ze inmiddels al veel verder is. Kunnen jullie zien waar ze uithangt? The Dutch women are doing well!!
Hopelijk is er niets gebeurd met Charlotte!
Alvaron schreef:"1507 DH no current track. Verbally confirmed with team HS7 that she was the first away and did not hang about in the station. So we'll see her soon at HS8 knowing her. KW ops 1508"
Ze is dus onderweg, waarschijnlijk nog eerste, alleen haar tracker doet het niet.