Ik heb nog niet eerder gereageerd, maar pfff wat heftig zeg. Heel veel sterkte
Marit_P
Geplaatst: 16-07-17 10:03
Ook ik volg jullie op de voet sinds het begin en hoewel ik normaal niet zo gevoelig ben voor zulke filmpjes heb ik toch wel echt met een brok in mijn keel zitten kijken. Hartverscheurend hoe Linge daar als een klein kwetsbaar meisje aan al die slangen ligt
De foto's met haar broers vind ik overigens erg mooi, hoe ze zo bij haar bed staan/zitten als twee grote sterke jongens die over hun kleine zusje waken.
Heeeeel erg veel sterkte toegewenst aan jullie allemaal!
Met tranen over mijn wangen het filmpje gekregen, wat een nachtmerrie, ik ben blij met de laatste update dat het beter lijkt te gaan. Ik duim met heel mijn moederhart dat ze er helemaal bovenop komt. Ik knuffel mijn kinderen nog een keertje extra, wat een zorgen om zo'n klein meisje...
JackenJill
Geplaatst: 16-07-17 10:21
Ik lees al een poosje mee maar tot nu toe niet gereageerd. Heb het filmpje gekeken en die kwam echt binnen. Wat een vreselijke ervaring zal dit voor jullie zijn. En wat ziet Linge er klein uit in dat grote bed.... Heel veel sterkte met alles!
pmarena
Geplaatst: 16-07-17 10:22
Inderdaad heel aangrijpend, wat lijkt / is ze nog klein zeg.... ik heb hier ook zo'n blond krullenkopje thuis dus extra confronterend.....
Mooi inderdaad wel met die grote broers er ook bij op de foto
Eloya
Geplaatst: 16-07-17 10:22
Zo die komt wel even binnen. Wat is ze klein en kwetsbaar. Die foto's van jullie, je man en zoons met haar zijn wel erg "mooi". Zo liefdevol
Zag mijn kaartje ook hangen tussen de prachtige verzameling Wat hartverwarmend van iedereen
Nog maar heel heel veel sterkte
Otti1977
Geplaatst: 16-07-17 10:23
Jee Annebe wat schrikken zeg. Vreselijk je kleine meisje zo te zien. Ik hoop zo dat ze weer helemaal de oude wordt. Sterkte voor jullie allemaal. Hier wordt aan Linge gedacht en de duimen draaien.
bruintje123
Geplaatst: 16-07-17 10:23
Wat een enorm heftig filmpje, zo verdrietig. En stomme gedachte had ik, zie je dat mooie uitzicht vanuit die heli en ik dacht, en lieve Linge maakt er niets van mee. Ik hoop dat ze snel opknapt en gezond van zo'n mooi uitzicht mag gaan genieten.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
sandra3235
Geplaatst: 16-07-17 10:24
Een heftig maar toch mooi intens filmpje die iedereen tot aan de ziel zal raken, maar je ziet haar stapjes vooruit. En wat hartverwarmend hoe er meegeleefd wordt en aan jullie gedacht wordt, dat is ook een energie die jullie op de been houdt.Dikke van ons aan Linge en aan jullie
Anoniem
Geplaatst: 16-07-17 10:29
Wat heb je dat prachtig gedaan dat filmpje. Wat er ook gebeurt, dit is meer dan waardevol. Hopelijk kijken jullie dit over een paar jaar samen en zegt ze dan dat ze een helikoptervlucht wil maken, waarbij ze wel van het uitzicht kan genieten.
Filmpje is inderdaad pittig om te zien, zo krijgen jullie een gezicht en dat maakt het toch heftiger op de een bepaalde manier. Wanneer je een gezicht bij een verhaal hebt dan komt het gewoon dubbel binnen. Maar wel mooi om te zien hoe op sommige stukjes er ontspanning in haar gezicht is te zien, hopelijk zet het herstel goed door en komt er rust in het kleine koppie!!!
Mayasfrenk
Geplaatst: 16-07-17 10:55
Hier ook tranen. Als iemand die geen kinderen heeft kan ik niet eens beginnen te bevatten Hoe ongelofelijk heftig en moeilijk dit voor jullie moet zijn. Nog maals heel veel sterkte
Jante
Geplaatst: 16-07-17 10:55
Uit de meeleesmodus veel moed en kracht voor jullie Linde toegewenst
Hier ook met tranen het filmpjeen bekeken. En toch zie ik wel dat ze op sommige momenten meer uitdrukking / ontspanning in haar gezicht. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat fijn en sterk dat je ons blijft updaten. Veel sterkte en kracht voor Linge. En natuurijk ook voor jullie.
Arethe
Geplaatst: 16-07-17 11:08
Aah jeetje wat komt dat filmpje binnen Ik zit het met mijn dochtertje (6mnd) naast me te kijken, tranen stromen en kan niet bevatten hoe jij je moet voelen.
Mijn duimen draaien, kaarsjes branden en jullie zijn in onze gedachten.
Bij de foto van haar kleine handje om jouw (?) vinger brak ik. Jeetje wat heftig. Nigmaals heel veel sterkte. En bewonderingswaardig dat je de kracht vindt om ons op de hoogte te houden
Chapeau2002
Geplaatst: 16-07-17 11:27
Ik leefde al heel erg mee met jullie ook al zijn jullie onbekenden voor me. Maar met dit filmpje erbij komt het extra hard binnen. Nu heb je er een gezicht bij. Wat zijn jullie een sterk lief gezinnetje. Ik hoop zo dat jullie prachtige meisje er weer helemaal bovenop komt. Heel veel kracht toegewenst
kainda
Geplaatst: 16-07-17 11:48
Ach meid wat vreselijk verdrietig allemaal. Ik leef zo met jullie mee.
Dat filmpje.....tranen over mijn wangen. Wat moet dit ontzettend moeilijk en zwaar voor jullie zijn.
Hoe gaat het met jouzelf en met je man?
Ik wens jullie heel veel liefde en beterschap toe.