loveslimpie schreef:iemand nog een goede suggestie hoe ik in oostenrijk live mee kan kijken? In Frankrijk kon ik via de franse zender zo meekijken, maar ik heb hier nog niks gevonden Als je Chrome hebt als browser, even de extensie Hola inschakelen.
ik twijfelde eerst heel erg of er uberhaubt wel binnen de tijd gereden kon worden gelukkig bewees edwina dat
joyce_eddy schreef:Beetje apart! Vast ergens een foutje met de hinder is ofzoOhhh de vorige sprong wel plank er half af. Misschien was dat het?
_Reneee schreef:Ze bokken tegenwoordig allemaal na de finish joh Paarden zijn kuddedieren. Doen Verdi allemaal na.
Littera schreef:soloro schreef:http://www.horses.nl/sport/olympische-s ... plichting/En terecht.Precies!!Doet bij jullie de NOS livestream het? Ik kijk nu via de nos app op de telefoon hihi
R12312 schreef:Vind deze gozer uit Qatar echt fijn rijden, valt mij de laatste dagen steeds op. Bij welke nederlander traint die Jos toch?
Schoentje schreef:Zo, nu ga ik weer zelf een paardje plagen. Bij welk nummer zijn ze ongeveer?16 begint nu