Zondag telt alleen mee als kwalificatie voor de individuele finale. Niet voor het team dus.
Maar waarom worden die scores nu wel meegerekend dan?
Omdat het individuele klassement wel van belang is voor welke ruiters doormogen naar morgen (als ze geen landenteam hebben) en naar vrijdag (voor de individuele finale).
Bij de eerste drie, die in totaal over vandaag en zondag nog maar 5 strafpunten hebben staat nu bij qualified. Dat is dan dus voor vrijdag, voor de individuele wedstrijd.
Bij de eerste drie, die in totaal over vandaag en zondag nog maar 5 strafpunten hebben staat nu bij qualified. Dat is dan dus voor vrijdag, voor de individuele wedstrijd.
nee voor morgen ... om het effe moeilijk te maken
DideH
Geplaatst: 16-08-16 16:00
mariska_YeDo schreef:
hier doet de livestream het ook niet.. ook niet na verversen van mijn scherm
Hier is volleybal ermee gestopt, ook wit scherm en verversen werkt niet
Zo hee, Rene Tebbel, staat wel mooi effe bovenaan. 1 strafpunt over twee omlopen, niet slecht!
Bloodymary
Geplaatst: 16-08-16 16:01
besita schreef:
Bloodymary schreef:
Ik heb de BBC weer aan, echt een super live stream hebben die. Voor de NOS live stream volgers, "auto" uitzetten en zelf een (lagere) resolutie kiezen. Dan hapert hij niet telkens.
Ik hoop toch dat het voor de springruiters iets beter afloopt dan voor de dressuurruiters. Ze hebben in ieder geval een fanatieke reserve die ze staat aan te moedigen langs de kant