Ik heb een petje, een polo met oud logo, een polo met nieuw logo, 2 donkerblauwe shirts en 2 vesten van Bokt En heb toch ook de fleecedeken maar besteld. Ik had een hele mooie van HV polo, maar ik zag van de week dat de muizen eraan hebben gevreten Goeie reden om de boktdeken te bestellen toch?
Oei dat is vervelend Engeltjes. Heb je al met de Country Mill gebeld? De maten die doorgegeven zijn op de bestellijst, zijn ook zo naar de Country Mill gegaan. En zij hebben ter bevestiging nogmaals de maat gevraagd. Vreemd dat het dan niet goed is gegaan. Wil je me even op de hoogte houden?
Waarschijnlijk wel, maar als de dekens vanmiddag op de post gaan zal je waarschijnlijk vanavond een mail ontvangen met een track & trace code. Zo gaat het bij mij op het werk iig wel.
Ik word nu ook wel erg benieuwd wanneer mijn deken aankomt! Ik zit bij de eerste ronde volgens mij. Ik heb de deken besteld de eerste dag toen de kleine maten er waren. Ik wacht in spanning af!
Ik ga nu in de kantine kijken om te zien of de bezorger hem daar heeft neergelegd. Heb geen briefje in de bus dat hij geweest is. Ik ben benieuwd!
Duality
Geplaatst: 18-10-15 23:05
Ben ook wel benieuwd wanneer mijne nou eindelijk komt.. heb toen gelijk dat dat allereerste mailtje werd verstuurd direct betaald,nouja dat er wat fout gaat kan gebeuren.
Maar na die mail helemaal niks nada meer gehoord. Vind dat persoonlijk een beetje vreemd. Net als bijv een track en trace code (je betaald ook gewoon voor de verzending) dan verwacht je wel een berichtje van goh het is onderweg hier is de code. Ik vind het namelijk altijd wel prettig om te kunnen zien hoelaat en wanneer ik de bezorger kan verwachten want dan zorgen we dat er iemand is die het aan kan nemen (hebben namelijk buren waar al vaker zomaar pakketjes van ons zijn "verdwenen")
Maarja kan aan mij liggen en is misschien persoonlijk maar ik ben van de meeste ruitersportzaken toch wel een stukje meer "service" gewend geen idee of dit dan ook een normale gang van zaken is bij deze ruitersportzaak?? (Is een vraag en geen aanname) en ik bedoel dit dan in de trant van even via de mail op de hoogte worden gehouden van hoe en wat, betaalbevestiging, en dat t product onderweg is etc.
Begrijp me niet verkeerd ik bedoel t niet vervelend of naar maar het is allemaal een beetje chaotisch naar mijn idee haha en misschien ben ik ook wel een te grote controlfreak hoor :p
Ik ben het wel met je eens. De laatste mail die ik heb ontvangen is van 5 oktober nadat ik ze zelf maar eens gemaild heb hoe het nu zat. Daarin schreven ze dat de dekens die week opnieuw op de post zouden gaan. We zijn nu bijna 2 weken verder en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik vind het van weinig service getuigen als je daarna anderen voor laat gaan. Daarmee wil ik niet zeggen dat deze mensen geen recht hebben op snelle levering. Ik heb verdorie op 22 september mijn betaling al gedaan. Als ik wist dat ik er een maand op moest wachten had ik helemaal niet besteld.
Ik heb inderdaad ook een beetje spijt van het bestellen door de lange levertijd en problemen. Dat zijn problemen die niet nodig waren geweest.
Daarbij ben ik het een met bovenstaande over de track & trace, de kosten van verzending zijn al belachelijk hoog. Het is dat de deken ook 'maar' €20,- was, and es had ik het sowieso nooit gedaan.