Froukje_J schreef:Jaiks lelijke val..
Ohoh EHBO hoop niks aan dehand
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maximexx schreef:Pizzazz schreef:Met het gevaar uitgemaakt te worden voor ramptoerist... Dit soort 'fouten' worden steeds niet herhaald. Waarom niet?
Inderdaad, ook filmen ze meteen de andere kant op, als ze merken dat het mis gaat. Vind het altijd wel interessant om te zien als ik dat zo moet zeggen
vur schreef:Op nieuwe tablets kun je niet zomaar via Clipmyhorse kijken, omdat adobe niet werkt. Je moet dan allerlei kunstgrepen toepassen om programma's te downloaden etc, om toch te kunnen kijken. Blijkbaar is adobe oud en strookt dat niet met de nieuwe software op in ieder geval android tablets. Hoe het met I=pads zit, weet ik niet. Misschien geldt dit verhaal ook voor jullie?
Ik heb Happie terug kunnen kijken. Moet zeggen dat ik hem in het achterbeen nog nooit zo goed heb gezien in de passage. Knap hoor. Blijft toch dat er een bepaalde scheefheid in het paard zit. Af en toe zie je hem toch nog wat kantelen in het hoofd bijvoorbeeld. Wel minimaal, maar toch. Maar gelukkig is hij toch alweer verbeterd.