Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shadow0 schreef:Hoe had ik wat aangepakt? Je hypothetische situatie? Dat lijkt me hier niet echt relevant (en wat verwarrend omdat hypothetisch en echt dan makkelijk door elkaar kunnen gaan lopen) maar je zou het in een eigen topic kunnen stellen, ik zal er eens over nadenken.
LBLGypsyCobs schreef:Maar ik vroeg me af of iemand het eigenlijk überhaupt wel goed kan doen in zo'n situatie.
Er is geen hapklaar antwoord vrees ik.
Liz1964 schreef:LBLGypsyCobs schreef:Maar ik vroeg me af of iemand het eigenlijk überhaupt wel goed kan doen in zo'n situatie.
Er is geen hapklaar antwoord vrees ik.
dat is een heel moeilijke vraag en het antwoord is voor iedereen anders.
naar mijn mening is een normale gebitverzorging voldoende, alleen bij grotere problemen zou je een rontgen onderzoek kunnen doen.
Als het paard normaal op het bit reageerd wat is dan de reden om verder te zoeken?
Voor mij geldt als eerste de verzorging van het paard, het probleem zo goed mogelijk oplossen.
Als je vind dat er iemand een grote fout heeft gemaakt, ja dan kan aansprakelijk stellen een mogelijkheid zijn. Maar de wijze waarop dat hier plaatsvind noem ik absurt.
Ook de bewijzen van het probleem zijn niet op een gebeurtenis terug te voeren , terwijk de rijders expliciet door LE zelf zijn geregeld.
De vragen over de kaak en de flanken zijn dus inderdaad hypotetisch en daarom nauwelijks van belang in het proces.
en dat is een lange waslijst aan fysieke ellende.
listiglistje schreef:Tja hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind....
Wat Bartels betreft, wat mij betreft eerlijke goede ruiters, trainingen zijn
daar gewoon open en bij te wonen als je daar een instructieweek volgt
.