Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WhiteLogness

Re: Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:30

Dit is dus echt weer nederland he.. Gadverdamme! -:(- %) :r

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:31

PaysBas schreef:
Geloofwaardigheid van de politie is bij mij nu op -30graden....
Echt wat een prutsers... -:(- %) -:(-
Kan degene van de witte pony die man niet aanklagen mbt de verdovende middelen die door die knakker zijn toegebracht?
Ook geen onderzoek is er gedaan op die flapdrol zijn attributen die in zijn fietstas zat....??? :x Ik snap er niks van hoor....
Mbt de komende verkiezing van de provinciale staten is het toch wel handiger voor de politiek als zij hierin adequater handelen.

Oh, dus er zijn toch verdovende middelen toegebracht, ja? Waar heb je dat gevonden?

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:33

Niobe schreef:
Oh, dus er zijn toch verdovende middelen toegebracht, ja? Waar heb je dat gevonden?

Ja dat dacht ik dus ook al bij die sterregoud, die zei dat ook al..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:38

PaysBas schreef:
Geloofwaardigheid van de politie is bij mij nu op -30graden....
Echt wat een prutsers... -:(- %) -:(-
Kan degene van de witte pony die man niet aanklagen mbt de verdovende middelen die door die knakker zijn toegebracht?
Ook geen onderzoek is er gedaan op die flapdrol zijn attributen die in zijn fietstas zat....??? :x Ik snap er niks van hoor....
Mbt de komende verkiezing van de provinciale staten is het toch wel handiger voor de politiek als zij hierin adequater handelen.

Hoe kom jij aan al deze info? Heel vaak brengt de politie dit niet eens naar buiten.

Iedereen loopt lekker te zeuren hierover maar 99% kans dat er een heel onderzoek is achter gesloten deuren. En al zou deze man worden vrijgelaten hebben ze nu zijn id etc .. Dus dat houden ze echt wel in de gaten.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:46

Danique_G: Zie de vraagtekens achter mijn zinnen svp >;) . Heb het niet genoteerd als vaststaande feiten.

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:50

PaysBas schreef:
Danique_G: Zie de vraagtekens achter mijn zinnen svp >;) . Heb het niet genoteerd als vaststaande feiten.

Het ziet eruit als een vraag, alsof je vraagt of de eigenaar van de pony die man niet kan aanklagen, omdat die man de pony verdoofd heeft. Met vraagtekens kan het nog steeds zo zijn dat je zegt dat het waar is. Wat je beter neer had kunnen zetten zodat je die reactie niet kreeg, was : "Kan degene van de witte pony die man niet aanklagen mbt de verdovende middelen die misschien door die knakker zijn toegebracht?"

ik hoop dat je snapt waarom er zo gereageerd werd.. Ik snap jou reactie ook hoor, maar je kan het ook lezen alsof je zeker weet dat die man het gedaan heeft

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:00

Er heeft nooit érgens dan ook maar gestaan dat die witte pony die bij het hek lag, verdoofd of gedrogeerd was. Ook niet dat het daar liggen ook maar énige relatie had met de vreemde vent die over het hek er naar stond te turen.

Die pony kan wel gewoon stokoud, doodmoe, hoefbevangen of anderszins in slechte staat geweest zijn, dat die "een versufte indruk maakte" (want dát is het enige dat er over gezegd is, de rest is speculatie en vermoedens).

Er is nergens aangetoond dat het dier daadwerkelijk gedrogeerd is geweest. Die verdachte vent hoeft daar dus niets mee van doen te hebben, wellicht keek hij alleen over het hek ernaar omdat hij het dier heeft zien gaan liggen?

Als Britt Dekker werkelijk de andere dag met de eigenaar van die pony heeft gesproken, zoals zij op twitter schreef, moet dat toch uit dat gesprek duidelijk zijn geworden?
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 11-03-15 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:02

Dat heeft inderdaad nergens gestaan. Er stond dat ie versuft was, en gelijk had iedereen het over verdoofd

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:07

En dat is dus precies hoe de indianenverhalen de wereld in komen.
Laten we het eens omdraaien, de beste meneer had daar in de buurt een date met zijn vriendje, maar was onderweg en zag de pony versuft in de wei liggen. Meneer houdt van dieren, dus gaat eens even een kijkje nemen of hij de pony misschien moet helpen of moet uitzoeken wie het baasje is.
Zouden we dan ook zo gereageerd hebben, zo oorlogszuchtig naar die meneer? Het blijft echt koffiedik kijken, het verhaal van Britt geloof ik voor maximaal 50% (en niet alleen omdat het Britt is, maar omdat ik weet dat de politie je daarna echt niet gaat opzoeken met de mededeling: "Bedankt mevrouw, deze meneer had dit allemaal bij zich"). Er zijn zoveel ontbrekende feiten dat wij hier als bokkers echt geen zinnig woord van kunnen zeggen, en al helemaal de politie er niet op af hoeven vallen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:18

PaysBas schreef:

Niet zo gepikeerd aub, nergens voor nodig. Dat soort dingen zijn gewoon moeilijk te lezen op internet.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:27

Witte pony? Pony is bont.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:28

Danique_G schreef:
PaysBas schreef:

Niet zo gepikeerd aub, nergens voor nodig. Dat soort dingen zijn gewoon moeilijk te lezen op internet.

Dan zul je zelf ook niet zo rap je conclusie moeten trekken.

jenn0dv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:30

Blue_Eyes schreef:
Laten we het eens omdraaien, de beste meneer had daar in de buurt een date met zijn vriendje, maar was onderweg en zag de pony versuft in de wei liggen. Meneer houdt van dieren, dus gaat eens even een kijkje nemen of hij de pony misschien moet helpen of moet uitzoeken wie het baasje is.
Zouden we dan ook zo gereageerd hebben, zo oorlogszuchtig naar die meneer? Het blijft echt koffiedik kijken, het verhaal van Britt geloof ik voor maximaal 50% (en niet alleen omdat het Britt is, maar omdat ik weet dat de politie je daarna echt niet gaat opzoeken met de mededeling: "Bedankt mevrouw, deze meneer had dit allemaal bij zich"). Er zijn zoveel ontbrekende feiten dat wij hier als bokkers echt geen zinnig woord van kunnen zeggen, en al helemaal de politie er niet op af hoeven vallen.

Precies dit!!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:58

Paysbas, waar heb je het over?

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:02

purny schreef:
Witte pony? Pony is bont.

In de 1e post staat een witte pony, waar heb jij gezien dat ie bont is dan?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:06

jenn0dv schreef:
Blue_Eyes schreef:

Precies dit!!

maar zijn alle die paardenmishandelingen dan ook indianenverhalen?
Ik dacht toch dat het regelmatig gebeurde dat er een paard verwond werd of sexueel werd misbruikt?
Of verzint de media dat ook?
Of dat deze man de attributen op een andere man zou gaan gebruiken of op de pony zullen we nooit weten natuurlijk....

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:07

Bij Shownieuws

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:14

geerke schreef:
l

maar zijn alle die paardenmishandelingen dan ook indianenverhalen?
Ik dacht toch dat het regelmatig gebeurde dat er een paard verwond werd of sexueel werd misbruikt?
Of verzint de media dat ook?
Of dat deze man de attributen op een andere man zou gaan gebruiken of op de pony zullen we nooit weten natuurlijk....

Echt niet om lullig te zijn, maar probeer eens te lezen ipv woorden in de mond te leggen. Wat je zegt is namelijk iets heel anders dan wat zij zegt.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:24

Blue_Eyes schreef:

Amen! Mag de politie überhaupt wel de details zomaar vrijgeven over wat er in die tas zat?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:26

Mág wel, maar is onderzoekstechnisch wel enorm onhandig... Politie zal ook wel vermoed hebben dat meneer eerder homosexuele bedoelingen had, dan een pony aan te randen.

Anders was-ie na eerste "betrapping"door Britt D. ook niet blijven rondhangen daar.

LiefsDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:30

Haha dat hoorde ik gisteren op het nieuws. Echt hoe haal je het in je hoofd?

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:46

Moderatoropmerking:
Bij deze graag het verzoek om on-topic te blijven. Het gaat in dit topic niet over om het feit of Britt Dekker wel of niet de waarheid spreekt, het gaat er over dat ze dit gemeld heeft op Facebook.
Discussies omtrent het handelen van de politie horen hier ook niet in dit topic thuis.

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:08

Het is de waarheid helaas !
We rijden hier iederedag langs paarden staan achter koole
En dat veulen staat er nu weer rustig bij

En heeft al eerder dit jaar in de agond aan de andere van het hek gestaan aan een kort ketting dat hij geen kant op kon waar ook politie is bij geweest ,

Dus ik hoop dat die man toch echt opgepakt word

We kijken nu extra vaak en beter hopen dat we die man zien !

Vreselijk dit boor het paardje
Laatst bijgewerkt door celinetsjil op 11-03-15 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:16

Ik snap jou bericht niet helemaal, wat was er eerder in de avond?

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:20

Ik vind het helemaal niks! Komt opeens zo dichtbij! Waar Britt haar paard staat, staat mijn paard bijna om de hoek! Opsluiten die handel

(En als er getwijfeld wordt aan de echt-heid van dit verhaal, een vriendin van mij heeft een kennis, en die vriendin van die kennis was de pony daarvan, klinkt heel ingewikkeld, maar het is dus wel waar! )