lailapri schreef:Verbaas je, doe ik ook nog steeds, maar de dikke vervette shet van de buurman staat nu lekker op de wei doet actief mee in de groep en staat/ligt niet meer in een hoekje. Had um ook dood kunnen laten gaan maar dat zit niet in mijn aard of kunnen wachten tot het niet meer accuut was maar chronisch... Dierenarts erbij, hoefbevangen, halve dag later liep die op zachte bodem weer, dag erna op de stenen. Dierenarts er weer bij, advies aankijken zo en bij verslechtering medicatie.
Voor een ontsteking is doodbloedend nodig, daarbij krijgen de nieren en lever al een klap laat staan als je er nog een berg medicatie in gooit wat door lever en nieren moet worden uitgescheiden. Kast mij dan maar eerst een dagje of paar daagjes kwakzalven. Als je daarna maar opzoek gaat naar de oorzaak (voeding of misschien iets anders).
Heb er nog niets over kunnen vinden zelf, onderzoek of iets, maar zou ook niet in voordeel zijn van de medicijnen waarop verdient kan worden dus of iemand het wil gaan onderzoeken, geen idee.
maar dat was dan geen bevangenheid waarbij het hoefbeen al gekanteld was, want dan werkt jouw methode niet.