Met name over het reizen/de locaties zou ik nu niet te veel speculeren, dat is uiteindelijk hetgene dat waarschijnlijk, naast het op heterdaad betrappen, het meeste naar een verdachte zou kunnen leiden. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Met name over het reizen/de locaties zou ik nu niet te veel speculeren, dat is uiteindelijk hetgene dat waarschijnlijk, naast het op heterdaad betrappen, het meeste naar een verdachte zou kunnen leiden. Babootje schreef:gohya schreef:Ik geloof niet dat dit personen zijn die een bepaald rondtrekkend beroep hebben.
De dader[s] weten gewoon dat ze niet op een bepaalde plek of regio moeten blijven.
Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant moet je er wel de tijd voor hebben NL af te reizen om geschikte locaties te verkennen en dan kom je toch al gauw op iemand die voor zijn beroep al veel reist.
gohya schreef:Waarom zou je niet mogen speculeren? miss. haalt de politie hier wel een tip uit?
Als je een goede tip hebt of een bepaald patroon ontdekt,nee dat ga je niet op internet zetten,maar geef je door aan de politie.
gohya schreef:Oke ik snap je,maar het patroon is al bekend,dus ook al veranderd zijn patroon,het profiel van de dader veranderd dan toch niet?
Kan me ook niet voorstellen dat het iemand is die werkt.Hij zal soms óf smerig op werk aankomen,óf met bloedvlekken.En hij kan nooit zóveel vrij nemen van werk.