Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela schreef:Ik denk ook niet dat ze dan zijn voor op de weide... en dat is jammer. De rabobank zou toch verder moeten kijken als alleen dat. Het is geen fiets die geveild wordt.... Juist als paardensport sponsor zouden ze het dierenwelzijn toch wel echt in het oog moeten houden en kiezen voor wat ook voor de paarden de beste optie is. Hebben ze vast nog wel wat sponsorgelden voor liggen? En een paard dat gewoon prima te bereiden is, prima, dan moet het niet uitmaken wie erop gaat zitten, maar dit zijn toch wel echt bejaarden...
upendo schreef:Angela schreef:Ik denk ook niet dat ze dan zijn voor op de weide... en dat is jammer. De rabobank zou toch verder moeten kijken als alleen dat. Het is geen fiets die geveild wordt.... Juist als paardensport sponsor zouden ze het dierenwelzijn toch wel echt in het oog moeten houden en kiezen voor wat ook voor de paarden de beste optie is. Hebben ze vast nog wel wat sponsorgelden voor liggen? En een paard dat gewoon prima te bereiden is, prima, dan moet het niet uitmaken wie erop gaat zitten, maar dit zijn toch wel echt bejaarden...
Ik hoop dat je berijden bedoelt.
besita schreef:[ Afbeelding ]
Let us introduce
It's GLOCK's London with his one and only rider -> GLOCK Rider Gerco Schröder
Thanks to all of you for your support and your heartwarming postings!
Great picture! © Arnd Bronkhorst Photography
Knakker schreef:besita schreef:[ Afbeelding ]
Let us introduce
It's GLOCK's London with his one and only rider -> GLOCK Rider Gerco Schröder
Thanks to all of you for your support and your heartwarming postings!
Great picture! © Arnd Bronkhorst Photography
prachtig!!
ukje schreef:bliver schreef:en nu met zn allen hopen dat glock niet failliet gaat. Dan word het pas echt treurig voor de nederlandse paardensport
Volgens mij zit die man zeer, maar dan ook zeer ruim in zijn jasje, als ik de verhalen mag geloven.
En die foto is inderdaad, mooi.