Het wordt echt steeds gekker.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
die krant schreef:VIJFHUIZEN - Hoeveel planten zijn aangetroffen op de manege, waar het donderdagavond flink uit de hand liep toen de (mede)eigenaresse het paard kwam ophalen, kon de politie gisterochtend nog niet zeggen.
MarjanB schreef:Oh het wordt steeds mooier
Wat ik nog weet uit het verleden is dat me ooit eens verteld is dat het niet de meest makkelijke mensen zouden zijn. ( werden beschreven als 'kampers')
Maar goed doet niks af aan het rijden van Tommie die het paard toch lekker aan het lopen heeft. Niemand weet hier wat er precies gebeurd is en wat er aan vooraf gegaan is. Het is nu een beetje een tweede bartels aan het worden.
besita schreef:Peanutbutter schreef:Het paard is in eigendom van Van Beelen.
Visser rijd het paard, en is geen eigenaar.
maar als die mevrouw van 2009 tot 2014 nooit betaald heeft voor training , stalling , inschrijvingen smid en dierenarts dan is dat toch een heel ander verhaal ...aan minstens 15.000 kosten per jaar heeft Visser er dus ook iets van een 75.000 € in gestopt ..mondelinge afspraken zijn daar in de meeste gevallen wel over gemaakt en dat is altijd met de afspraak "als ie een keer verkocht wordt dan : elk de helft van de opbrengst of de ruiter de helft van de meerwaarde etc .." dus dat ie hem niet mee zou geven zonder eerst op zijn rechten te wijzen ( via een advokaat in deze ) vind ik maar normaal
Cardy schreef:Maar wat ik niet begrijp... Er wordt eerst gezegd dat het paard gestolen is en dat Tommie op zoek is naar het paard. Maar wat blijkt nou? Het dier is nooit gestolen, politie is tijdens(?) de vechtpartij tussenbeide gekomen, 15 man (van beide partijen) gearresteerd en paard in beslag genomen? Na onderzoek op het terrein van Tommie is er een hennepplantage gevonden?
Citaat:"Visser Sr. zou zich hebben verzet door om zich heen te schieten met een vuurwapen. Daarbij is niemand gewond geraakt."
Citaat:04-04-2014 11:19:00
Vijfhuizen - Poging diefstal paard, getuigen gezocht
Er zijn vijftien personen aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de diefstal van een paard.
Rond 22.00 uur wilden enkele mannen het dier wegnemen bij een manege aan de
Kromme Spieringweg. Dit werd gezien door betrokkenen van de manege waarbij een
vechtpartij ontstond. Beide partijen beweren de eigenaar van het paard te zijn,
de precieze toedracht is nog onduidelijk. De verdachten, tien mannen en vijf
vrouwen, komen uit de omgeving van Leiden en Haarlem.
De politie heeft onderzoek gedaan op en in de omgeving van de manege. In het
pand werden twee hennepkwekerijen aangetroffen, deze zijn ter plekke ontmanteld.
Er was tevens sprake van diefstal van elektriciteit. Het paard en enkele
voertuigen zijn in beslag genomen.
De politie onderzoekt de poging tot paardendiefstal, getuigen worden gevraagd
contact op te nemen via 0900-8844. Anoniem melden kan ook via 0800-7000.
* 2 kwekerijen bij de manege. Gaat niet goed dit!!!
kohtje schreef:Zou die mevrouw lucht hebben gekregen van die kwekerij en gedacht hebben ik moet mijn paard daar zo snel mogelijk vandaan hebben? Wat een verhaal en wat dom als het waar is. Kan je je bedrijf wel gedag zeggen.